logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Surface Book 2 w promocyjnych cenach

  PR 22.03.2019, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka

Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/surface-book-2-w-promocyjnych-cenach,381772,artykul.html

Powód? „Promocje łączą się”. Taką cenę za Surface Booka 2 zapłacimy dzięki dwóm nakładającym się na siebie rabatom na to urządzenie w sklepach z elektroniką:

  • Pierwszą promocją -10% objęte są wszystkie urządzenia z linii Microsoft Surface, czyli Surface Go, Surface Pro, Surface Laptop 2, Surface Studio 2 oraz Surface Book 2;
  • Bohater tego wpisu, czyli Surface Book 2 w wersji z ekranem 13”, procesorem Intel Core i5, 8 GB RAM i dyskiem SSD 256 GB – został objęty dodatkowym rabatem, sięgającym 15%, dzięki czemu uzyskamy kwotę 5799 zł zamiast 7599 zł.

Surface Book 2 swoją rynkową premierę w Polsce miał w styczniu ubiegłego roku. Microsoft przedstawia go jako „ultimate laptop”, czyli komputer, który może z powodzeniem pełnić funkcję stacji roboczej i zapewnić bezkompromisową wydajność.

Już na pierwszy rzut oka Surface Book 2 znacząco wyróżnia się na tle innych komputerów. Oprócz wspomnianej wydajności i zastosowania podzespołów najwyższej klasy, Surface Book 2 cieszy oko unikalnym designem, wyjątkową mobilnością i high-endowymi rozwiązaniami technologicznymi, które znajdziemy w jego wnętrzu. Na uwagę zasługuje tu wyjątkowy ekran w technologii PixelSense o rozdzielczości 3000 x 2000 (267 PPI) i klasycznych już dla urządzeń Surface proporcjach 3:2, a także długi czas pracy na jednym ładowaniu, który sięga nawet 17 godzin. Ten wynik sprawia, że Surface Book 2 plasuje się w czołówce urządzeń mobilnych dostępnych na rynku.

Sam laptop waży nieco ponad 1,5 kilograma, a jego 13,5-calowy ekran można odłączyć od pełnowymiarowej klawiatury i korzystać z niego niezależnie, jak z tabletu. Bransoleta utrzymująca ekran jest stabilna i trwała, można również dowolnie regulować kąt nachylenia ekranu, dzięki czemu praca z tym komputerem na kolanach nie stanowi najmniejszego problemu.

Surface Book 2 doskonale również współpracuje z nowym, piórem Surface Pen, które obsługuje już 4096 poziomów nacisku, rozpoznaje ruchy nadgarstka użytkownika i pozwala na precyzyjne cieniowanie i rysowanie. Dodatkowo, dzięki umieszczonemu na drugim końcu urządzenia przyciskowi pełniącemu funkcję gumki, użytkownicy mogą wprowadzać natychmiastowe korekty w praktycznie każdym dokumencie.

Linki do ofert – tu kupisz Surface Book 2 aż o 1800 zł taniej:

Źródło: Microsoft Polska

www.microsoft.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764