Sushi już dawno przestało być w Polsce daniem egzotycznym i śmiało wkroczyło na nasze stoły, zarówno zamawiane z restauracji na wynos, jak i kupowane w supermarketach. Idealne rozwiązanie dla smakoszy tej potrawy oferuje wiodący w Polsce producent japońskiego przysmaku, Sushi Factory, z którym Agencja Brandingowa Tango współpracuje już od kilku lat.
Głównym zadaniem Agencji na początku współpracy było zaprojektowanie opakowań do linii Premium Sushi 4 You, zawierającej kilkanaście zestawów sushi. Cel to stworzenie nowego wizerunku marki z silnie uwidocznionym logo i nowoczesnym designem opierającym się na tradycyjnej japońskiej skromności i oszczędności formy. Kolor czarny wydał nam się odpowiedni dla uzyskania spójności linii i podkreślenia uwidocznionych w dużym oknie kolorystycznych kompozycji, różnych dla poszczególnych zestawów sushi.
Wraz z rozwojem Sushi Factory przed Agencją Tango pojawiły się kolejne wyzwania. Spod naszej ręki wyszedł brand hero – samuraj Sushiko, spełniający funkcję edukacyjną, przybliżający konsumentowi tajniki i ciekawostki kuchni azjatyckiej.
W ubiegłym roku Nasz klient wprowadził na rynek między innymi dwie nowe marki kategorii food to go: Origini 4 you i Wrap 4 you. Linia opakowań Wrap 4 you to całkiem nowa kreacja komunikująca się z młodszym odbiorcą. Agencja postawiła na oryginalną grafikę nawiązującą do japońskich kreskówek. Zróżnicowana kolorystyka poszczególnych opakowań umożliwia łatwy wybór smaku wrapa. Całość wygląda bardzo atrakcyjnie i ułatwia identyfikację produktu na półce.
Źródło: Tango Agencja Brandingowa