logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sustainability Award dla Ricoh za społeczną odpowiedzialność biznesu

  PR 08.02.2016, przeczytano 564 razy

Polityka społecznej odpowiedzialności realizowana globalnie przez Ricoh została po raz kolejny wyróżniona przez RobecoSAM nagrodą Sustainability Award Silver Class.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sustainability-award-dla-ricoh-za-spoleczna-odpowiedzialnosc-biznesu,27392,artykul.html

Co roku  RobecoSAM ocenia około 3000 największych na świecie firm. Gruntownym analizom podlegają wszystkie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa. Uzyskana ocena stanowi podstawę rankingów zrównoważonego rozwoju Dow Jones oraz wyróżnień Sustanability Awards.

Firma Ricoh otrzymała najwyższą ocenę w swojej branży za „Zarządzanie innowacjami” oraz „Ochronę prywatności”. W wymiarze środowiskowym, Ricoh otrzymało nagrodę za „Politykę ekonomiczną i system zarządzania” oraz „Strategię klimatyczną”.

Zrównoważony rozwój jest integralną częścią strategii biznesowej Ricoh. Firma stale pracuje nad wprowadzaniem coraz wyższych standardów związanych z tą sferą funkcjonowania przedsiębiorstwa. Jej zaangażowanie jest doceniane w międzynarodowych zestawieniach firm inwestujących zgodnie z ideą społecznej odpowiedzialności biznesu takich jak „FTSE4Good Index Series” czy „Down Jones Sustainability World Indices”.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764