logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Suzuki i Communication Unlimited wysuwają się na prowadzenie w social media

  PR 08.02.2017, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka

Fanpage Suzuki, który prowadzony jest przez agencję Communication Unlimited, został doceniony przez fanów w mediach społecznościowych, a raport Sotrendera to potwierdza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/suzuki-i-communication-unlimited-wysuwaja-sie-na-prowadzenie-w-social-media,31353,artykul.html

- Sukces cieszy nas tym bardziej, że marka Suzuki zaczęła budzić większe emocje i zaangażowanie fanów niż marki uważane za sportowe czy luksusowe. To precedens. – podkreśla Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland. –  Jestem przekonany, że jest to owoc odświeżenia całej komunikacji marki, które przejawia się nie tylko w mediach społecznościowych.

Jak wynika z raportu, dzięki zaangażowaniu Communication Unlimited już drugi raz z rzędu fanpage Suzuki został uwzględniony w segmencie fanpage’y samochodowych jako strona, na której fani najchętniej angażują się w interakcje z treściami. Dodatkowo kolejny miesiąc z rzędu fanpage Suzuki znajduje się w pierwszej trójce fanpage’y, na których odnotowano największą ich aktywność. Poza tym liczba fanów na Facebooku w 2016 roku wzrosła o 70%.

- Sukcesy marki Suzuki w mediach społecznościowych to także nasze sukcesy. Takie zdanie brzmi banalnie, ale fakt, że wyszliśmy na prowadzenie jest rezultatem nowej metodologii pracy – podkreśla Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny w Communication Unlimited. – W CU zespół odpowiedzialny za media społecznościowe jest integralną częścią kreacji. To pozwala aktywnie tworzyć spójne kampanie, które przynoszą wybitne efekty, a nam samym dużo satysfakcji – dodaje.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764