W mediach emitowany jest najnowszy spot wizerunkowy Suzuki Motor Poland. Jego koncepcję kreatywną przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a za realizację odpowiedzialny był dom produkcyjny Selfish 3.
Suzuki Motor Poland jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce ręcznej, boksie oraz koszykówce. W ten sposób firma chce dostarczać pozytywnych emocji, zachęcać Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia i dbania o swoje zdrowie i kondycję. To przejaw konsekwentnie realizowanej strategii marki: Suzuki Way of Life.
Sławomir Szmal, najbardziej utytułowany w historii polskiej piłki ręcznej bramkarz, pięściarze: Daniel Adamiec i Mateusz Polski i rozgrywający piłkę, czterokrotny mistrz Polski, koszykarz Łukasz Koszarka – to bohaterowie najnowszego spotu wizerunkowego Suzuki Motor Poland. To sportowcy, którzy dostarczają najlepszych emocji, ulubieńcy publiczności. Wyprodukowany przez Selfish3 przygotowała Agencja CU, od 4 lat dbająca o rozwój marki Suzuki.
Wizerunkowy spot Suzuki trwa 30 sekund. Kampania rozpoczęła się 15 października. Filmy będą emitowane do 28 października, w kanałach głównych i tematycznych TV, Telewizji Polsat i TVN, w kinach Helios, na YouTubie i w kanałach social media Suzuki Motor Poland.
Źródło: Communication Unlimited