logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Suzuki wspiera polski sport, CU wspiera Suzuki

  PR 17.10.2018, przeczytano 626 razy
ilustracjastrzałka

W mediach emitowany jest najnowszy spot wizerunkowy Suzuki Motor Poland. Jego koncepcję kreatywną przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a za realizację odpowiedzialny był dom produkcyjny Selfish 3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/suzuki-wspiera-polski-sport%2C-cu-wspiera-suzuki,379779,artykul.html

Suzuki Motor Poland jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce ręcznej, boksie oraz koszykówce. W ten sposób firma chce dostarczać pozytywnych emocji, zachęcać Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia i dbania o swoje zdrowie i kondycję. To przejaw konsekwentnie realizowanej strategii marki: Suzuki Way of Life.

Sławomir Szmal, najbardziej utytułowany w historii polskiej piłki ręcznej bramkarz, pięściarze: Daniel Adamiec i Mateusz Polski i rozgrywający piłkę, czterokrotny mistrz Polski, koszykarz Łukasz Koszarka – to bohaterowie najnowszego spotu wizerunkowego Suzuki Motor Poland. To sportowcy, którzy dostarczają najlepszych emocji, ulubieńcy publiczności. Wyprodukowany przez Selfish3 przygotowała Agencja CU, od 4 lat dbająca o rozwój marki Suzuki.

Wizerunkowy spot Suzuki trwa 30 sekund. Kampania rozpoczęła się 15 października. Filmy będą emitowane do 28 października, w kanałach głównych i tematycznych TV, Telewizji Polsat i TVN, w kinach Helios, na YouTubie i w kanałach social media Suzuki Motor Poland.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764