logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Suzuki wspiera polski sport, CU wspiera Suzuki

  PR 17.10.2018, przeczytano 383 razy
ilustracjastrzałka

W mediach emitowany jest najnowszy spot wizerunkowy Suzuki Motor Poland. Jego koncepcję kreatywną przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a za realizację odpowiedzialny był dom produkcyjny Selfish 3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/suzuki-wspiera-polski-sport%2C-cu-wspiera-suzuki,379779,artykul.html

Suzuki Motor Poland jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce ręcznej, boksie oraz koszykówce. W ten sposób firma chce dostarczać pozytywnych emocji, zachęcać Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia i dbania o swoje zdrowie i kondycję. To przejaw konsekwentnie realizowanej strategii marki: Suzuki Way of Life.

Sławomir Szmal, najbardziej utytułowany w historii polskiej piłki ręcznej bramkarz, pięściarze: Daniel Adamiec i Mateusz Polski i rozgrywający piłkę, czterokrotny mistrz Polski, koszykarz Łukasz Koszarka – to bohaterowie najnowszego spotu wizerunkowego Suzuki Motor Poland. To sportowcy, którzy dostarczają najlepszych emocji, ulubieńcy publiczności. Wyprodukowany przez Selfish3 przygotowała Agencja CU, od 4 lat dbająca o rozwój marki Suzuki.

Wizerunkowy spot Suzuki trwa 30 sekund. Kampania rozpoczęła się 15 października. Filmy będą emitowane do 28 października, w kanałach głównych i tematycznych TV, Telewizji Polsat i TVN, w kinach Helios, na YouTubie i w kanałach social media Suzuki Motor Poland.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Enterie: nowy zarządzający, nowi partnerzy
Nowym Chief Network Officer sieci Enterie został Michał Rakowski. Sieć niezależnych agencji PR obecna jest już w 18 krajach europejskich i USA. Ostatnio do grona partnerów dołączyły agencje z krajów Grupy Wyszehradzkiej, Luksemburga i Szwajcarii.
Justyna Święty-Ersetic - nowa ambasadorka marki Sante
Firma Sante, ekspert w dziedzinie zdrowego odżywiania, nawiązała współpracę ambasadorską z Justyną Święty-Ersetic. W jej ramach, utytułowana polska lekkoatletka promować będzie produkty z całego asortymentu Sante, z naciskiem na propagowanie właściwej diety i zdrowego stylu życia.
Kampania reklamowa nowej linii produktowej My Natural Day od Dr. Oetkera
Od 17go lutego b.r. ruszyła silna kampania reklamowa nowej linii My Natural Day od Dr. Oetkera, pod hasłem: Tyle Dobrego z natury. Nowa linia to szeroka gama naturalnych, zbożowych i owocowych przekąsek i deserów pełnych wartościowych składników jak zboża, owoce, nasiona chia i superfruits.
Kolejny triumf Jetpol. Maszyny Azon na Remadays 2020
Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z...
Sukces Duplo Polska na targach Remadays Warsaw 2020
Broszurowanie, lakierowanie, złocenie i inne procesy introligatorskie w jednym miejscu, a także szereg ciekawych aplikacji wyróżniających produkty, stworzonych przy udziale maszyn z oferty Duplo Polska – to propozycja, jaką przedstawiła ta firma podczas niedawno zakończonych  targów RemaDays Warsaw 2020. Jej oferta spotkała się z ciepłym przyjęciem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764