Smart Vegetables Innovations (SVI), należąca do Grupy Green Holding spółka specjalizująca się w innowacyjnej produkcji sałat i ziół w systemie hydroponicznym, rozpoczęła działania komunikacyjne. Celem jest wzmocnienie wizerunku korporacyjnego oraz promocja marki Plant.Love, będącej częścią portfolio produktowego firmy. Inicjatywa ta następuje po rekordowym wzroście wolumenu sprzedaży w 2023 roku.
SVI zintensyfikowało swoje działania komunikacyjne, rozpoczynając kampanię w mediach własnych – na profilach w social mediach i nowoczesnej stronie internetowej – oraz w ramach media i stakeholders relations. Firma rozwija swoją obecność online, dążąc do zwiększenia świadomości marki i edukacji konsumentów na temat upraw hydroponicznych.
W 2023 roku SVI odnotowało rekordowy wzrost wolumenu sprzedaży, o 85% w porównaniu do roku poprzedzającego, dostarczając 7,4 mln sztuk produktów do sieci handlowych. Teraz przyszedł czas na budowanie silnego wizerunku wśród wszystkich grup docelowych.
Synergia na każdym polu
W zakresie komunikacji korporacyjnej SVI korzysta z usług agencji doradztwa strategicznego 24/7Communication, z którą współpracuje od lipca 2024 roku. Ta odpowiada za bieżące doradztwo strategiczne w kwestiach komunikacyjnych, media relations i monitoring mediów, a także doradztwo w zakresie relacji ze stakeholderami oraz merytoryczną organizację eventów. Do jej obowiązków należy również prowadzenie profilu firmy w serwisie LinkedIn, w tym przygotowywanie grafik, co realizuje 24/7Content Studio.
Równolegle prowadzone są działania produktowe, skupione na promocji marki Plant.Love w mediach społecznościowych. Profil marki jest obecny na Facebooku, Instagramie i TikToku, gdzie pod hasłem „Podlewaj, rwij, jedz" prezentowane są produkty oraz edukacyjne treści na temat hydroponiki i przedłużania świeżości ziół i sałat w domu. Za obsługę profili w social mediach, zarówno pod kątem merytoryki, jak i contentu graficznego odpowiada agencja The Lupo Concept.
Centralnym punktem strategii komunikacyjnej jest nowoczesna i interaktywna strona internetowa SVI, wyposażona w asystenta AI, funkcjonującego na modelu GPT. Witryna pełni funkcję platformy informacyjnej o produktach firmy, a także źródła wiedzy o innowacyjnych metodach uprawy, m.in. dzięki strefie eksperckiej w postaci bloga.
Działania komunikacyjne są prowadzone synergicznie, czego gwarancją jest m.in. unikatowy, estetyczny content graficzny wykorzystywany na wszystkich platformach.
Innowacje i edukacja w centrum uwagi
SVI kontynuuje również programy badawczo-rozwojowe, w tym niedawno zakończony projekt dotyczący technologii upraw sałaty o zmniejszonej ilości azotanów i azotynów, realizowany w ramach współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju (NCBR). Firma rozpoczęła także nowy projekt w ramach programu Nutritech.
Dzięki tym kompleksowym działaniom SVI dąży do umocnienia swojej pozycji jako lidera innowacji w zakresie hydroponiki w Polsce. Firma koncentruje się na dostarczaniu najwyższej jakości ziół i sałat, produkowanych z wyjątkową troską i odpowiedzialnością za zasoby środowiska, niezależnie od pory roku.
Źródło: Smart Vegetables Innovations