Jameson Irish Whiskey kontynuuje współpracę ze swoimi Ambasadorami. Autorem projektu graficznego opakowania świątecznego jest SWANSKI, jego prace zdobią galerie i ulice na całym świecie. W kolejnym projekcie dla marki, Swanski ozdobił pudełko specjalnie stworzonym dla Jameson „patternem”. To jego znak rozpoznawczy, którym zilustrował charakter i historię tej irlandzkiej whiskey.
Beczka kołysząca się na morskich falach, kliper, dłonie w uścisku, głowa ryby, to wszystko elementy, do których zainspirowała Swanskiego historia marki oraz kampania stworzona przez MullenLowe Warsaw, w której wziął udział.
- Paweł to mocna osobowość, wielki talent i pracowity artysta, który cieszy się uznaniem nie tylko w swoim kraju, ale i za granicą. Zupełnie tak samo, jak John Jameson, który stworzył rozpoznawalną na całym świecie irlandzką markę. Te dwa zdecydowane charaktery wzmacniają się nawzajem, zapewniając sukces, który przekłada się na wysoką sprzedaż. Dlatego też zdecydowaliśmy się na kontynuację tej współpracy - mówi Jakub Niebelski, Brand Manager marki Jameson.
- Dostałem intrygujące zadanie graficznego zilustrowania historii Jamesona. Lubię tego rodzaju wyzwania. Stworzyłem specjalnie dla marki prace we własnym artystycznym języku i tak powstała wyjątkowa edycja opakowań z „patternem” mojego autorstwa. Myślę, że na tym nie koniec i że w ramach współpracy z marką Jameson, będą powstawać kolejne prace i grafiki - wyjaśnia sam autor, Paweł Swanski
W ramach strategii komunikacyjnej marki „Szukaj swoich”, świąteczne opakowania zawierają 0,7l Jameson Original, ale również dwie miniaturki kraftowych wersji starzonych w beczkach po piwie: Jameson IPA i Stout Editions.
- Jameson w nowej, świątecznej odsłonie jest już dostępny na półkach sklepowych. Nietuzinkowe opakowanie w połączeniu z naszą łagodną whiskey to idealna propozycja na prezent świąteczny – dodaje Jakub Niebelski.
Źródło: Wyborowa Pernod Ricard