logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Swanski autorem świątecznego opakowania Jameson Irish Whiskey

  PR 23.11.2022, przeczytano 291 razy
ilustracjastrzałka

Jameson Irish Whiskey kontynuuje współpracę ze swoimi Ambasadorami. Autorem projektu graficznego opakowania świątecznego jest SWANSKI, jego prace zdobią galerie i ulice na całym świecie. W kolejnym projekcie dla marki, Swanski ozdobił pudełko specjalnie stworzonym dla Jameson „patternem”. To jego znak rozpoznawczy, którym zilustrował charakter i historię tej irlandzkiej whiskey.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swanski-autorem-swiatecznego-opakowania-jameson-irish-whiskey,398087,artykul.html

Beczka kołysząca się na morskich falach, kliper, dłonie w uścisku, głowa ryby, to wszystko elementy, do których zainspirowała Swanskiego historia marki oraz kampania stworzona przez MullenLowe Warsaw, w której wziął udział.

- Paweł to mocna osobowość, wielki talent i pracowity artysta, który cieszy się uznaniem nie tylko w swoim kraju, ale i za granicą. Zupełnie tak samo, jak John Jameson, który stworzył rozpoznawalną na całym świecie irlandzką markę. Te dwa zdecydowane charaktery wzmacniają się nawzajem, zapewniając sukces, który przekłada się na wysoką sprzedaż. Dlatego też zdecydowaliśmy się na kontynuację tej współpracy - mówi Jakub Niebelski, Brand Manager marki Jameson.

- Dostałem intrygujące zadanie graficznego zilustrowania historii Jamesona. Lubię tego rodzaju wyzwania. Stworzyłem specjalnie dla marki prace we własnym artystycznym języku i tak powstała wyjątkowa edycja opakowań z „patternem” mojego autorstwa. Myślę, że na tym nie koniec i że w ramach współpracy z marką Jameson, będą powstawać kolejne prace i grafiki - wyjaśnia sam autor, Paweł Swanski

W ramach strategii komunikacyjnej marki „Szukaj swoich”, świąteczne opakowania zawierają 0,7l Jameson Original, ale również dwie miniaturki kraftowych wersji starzonych w beczkach po piwie: Jameson IPA i Stout Editions.

- Jameson w nowej, świątecznej odsłonie jest już dostępny na półkach sklepowych. Nietuzinkowe opakowanie w połączeniu z naszą łagodną whiskey to idealna propozycja na prezent świąteczny – dodaje Jakub Niebelski.

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kiwi.com w zimowej kampanii Land in Beauty
Kampania inspiruje turystów m.in. z  Polski do odkrywania Mediolanu i regionu Lombardii w sezonie zimowym
Media do druku na nowej stronie API.PL!
Firma API.PL, dystrybutor produktów poligraficznych otwiera całkiem nową stronę internetową prezentującą pełną ofertę podłoży do druku. Mediadodruku.pl to zbiór podłoży o bardzo zróżnicowanych właściwościach i strukturach.
Monitory interaktywne Newline z USB-C
Zgodnie z obowiązującą dyrektywą Parlamentu Europejskiego od 2024 roku USB-C będzie jedynym portem ładowania stosowanym w przenośnych urządzeniach na terenie Unii Europejskiej. Do nowych wymogów od 2026 roku będą musieli się dostosować również producenci laptopów. Dzięki temu wszystkie urządzenia będzie można ładować jedną ładowarką. Ta standaryzacja ma na celu...
Na co dzień #KarmiąWiedzą i #KarmiąEmocjami w krakowskiej agencji marketingowej. Teraz postanowili umilić czas oczekiwania na święta wypuszczając marketingowy kalendarz adwentowy. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium. More Bananas rusza z bananową wersją kalendarza adwentowego.
Veovee wzmacnia client service
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764