logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Swanski autorem świątecznego opakowania Jameson Irish Whiskey

  PR 23.11.2022, przeczytano 1613 razy
ilustracjastrzałka

Jameson Irish Whiskey kontynuuje współpracę ze swoimi Ambasadorami. Autorem projektu graficznego opakowania świątecznego jest SWANSKI, jego prace zdobią galerie i ulice na całym świecie. W kolejnym projekcie dla marki, Swanski ozdobił pudełko specjalnie stworzonym dla Jameson „patternem”. To jego znak rozpoznawczy, którym zilustrował charakter i historię tej irlandzkiej whiskey.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swanski-autorem-swiatecznego-opakowania-jameson-irish-whiskey,398087,artykul.html

Beczka kołysząca się na morskich falach, kliper, dłonie w uścisku, głowa ryby, to wszystko elementy, do których zainspirowała Swanskiego historia marki oraz kampania stworzona przez MullenLowe Warsaw, w której wziął udział.

- Paweł to mocna osobowość, wielki talent i pracowity artysta, który cieszy się uznaniem nie tylko w swoim kraju, ale i za granicą. Zupełnie tak samo, jak John Jameson, który stworzył rozpoznawalną na całym świecie irlandzką markę. Te dwa zdecydowane charaktery wzmacniają się nawzajem, zapewniając sukces, który przekłada się na wysoką sprzedaż. Dlatego też zdecydowaliśmy się na kontynuację tej współpracy - mówi Jakub Niebelski, Brand Manager marki Jameson.

- Dostałem intrygujące zadanie graficznego zilustrowania historii Jamesona. Lubię tego rodzaju wyzwania. Stworzyłem specjalnie dla marki prace we własnym artystycznym języku i tak powstała wyjątkowa edycja opakowań z „patternem” mojego autorstwa. Myślę, że na tym nie koniec i że w ramach współpracy z marką Jameson, będą powstawać kolejne prace i grafiki - wyjaśnia sam autor, Paweł Swanski

W ramach strategii komunikacyjnej marki „Szukaj swoich”, świąteczne opakowania zawierają 0,7l Jameson Original, ale również dwie miniaturki kraftowych wersji starzonych w beczkach po piwie: Jameson IPA i Stout Editions.

- Jameson w nowej, świątecznej odsłonie jest już dostępny na półkach sklepowych. Nietuzinkowe opakowanie w połączeniu z naszą łagodną whiskey to idealna propozycja na prezent świąteczny – dodaje Jakub Niebelski.

Źródło: Wyborowa Pernod Ricard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764