logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świat Bez Cookies: Przewodnik po Nowej Erze

  PR 08.07.2021, przeczytano 472 razy
ilustracja

Dentsu opublikowało raport: Świat Bez Cookies: Przewodnik po Nowej Erze. Zawiera on analizę wpływu, jaki na marki będą miały duże zmiany w możliwościach monitorowania ruchu w sieci bez cookies, jak i zaostrzone przepisy dotyczące prywatności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiat-bez-cookies%3A-przewodnik-po-nowej-erze,392216,artykul.html

Pliki cookie do 2023 roku pozostaną podstawą otwartego internetu i pozyskiwania danych o zachowaniach internautów w sieci. Jednak ich czas mija. W najbliższych miesiącach będzie to niewątpliwie źródło utrudnień dla wielu marketerów i wydawców. Trudno dziś znaleźć nową drogę w gąszczu wielu pomysłów alternatywnych. To utrudnia zbudowanie standardu przyszłego modelu pozyskiwania danych i w efekcie planowanie działań marketingowych w sieci.

W raporcie:

  • Geneza i konsekwencje zmian w obsłudze plików cookie i ochrony prywatności
  • Porady dotyczące pozyskiwania danych i zarządzania nimi  
  • Jak aktywować konsumentów w nowym wydaniu prywatności
  • Ewolucja pomiarów efektywności
  • Przyszłe działania w ramach przygotowań do wycofania plików cookie stron trzecich

Procesy, metody pracy, starania w zakresie zgodności z prawem, technologia, strategie dotyczące danych klientów - a nawet modele biznesowe - muszą zostać zrewidowane i ponownie przemyślane, aby ograniczyć zakłócenia w działalności. Jednak w dłuższej perspektywie daje to wyjątkową okazję do odbudowania zaufania pomiędzy markami i konsumentami w kwestii danych.

- Na całym świecie 91% konsumentów jest zaniepokojonych ilością danych, które firmy mogą o nich zbierać, a 42% podjęło kroki w celu zmniejszenia ilości danych, które udostępniają online. Nic więc dziwnego, że wszystkie oczy skupiają się na tej fundamentalnej zmianie sposobu w jaki wszyscy funkcjonujemy w sieci. Mamy teraz czas i możliwości, aby upewnić się, że to, co nastąpi później, będzie najlepszym rozwiązaniem dla naszych klientów. Przy tak poważnym przewrocie w stosunku do dawno ustalonego status quo, rozumiemy, że istnieje niepewność i wiele pytań. Raport Świat Bez Cookies jest po to, aby dostarczyć odpowiedzi marketerom, którzy muszą zmagać się z wielkimi wyzwaniami stojącymi przed ich markami teraz i w nadchodzących latach.- Rohan Philips, Global Product Officer, Media, dentsu international

  • Raport Świat Bez Cookies: Przewodnik po Nowej Erze Marketingu Cyfrowego można pobrać TUTAJ.

Źródło: dentsu

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764