logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świat jest Fresh & Fruity – Wawel rusza z nową kampanią produktową

  PR 29.08.2018, przeczytano 1184 razy
ilustracjastrzałka

Cały świat może być Fresh & Fruity – taki przekaz niesie nowa kampania Wawelu, której celem jest nie tylko wzrost świadomości marki, ale także kreowanie owocowych nadziewanych galaretek jako atrakcyjnego towarzysza w trakcie codziennych, małych i dużych, odkryć. W ramach kampanii zaplanowano intensywną kampanię digital i emisję spotu TV. Całość uzupełniają działania PR i silne wsparcie produktu w miejscach sprzedaży. Marka startuje także z konkursem w social mediach z użyciem nowych technologii, gdzie na uczestników czeka pula atrakcyjnych nagród.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiat-jest-fresh-and-fruity-%E2%80%93-wawel-rusza-z-nowa-kampania-produktowa,37729,artykul.html

Wawel po raz kolejny prezentuje przepyszne galaretki ze swojej oferty, które wyróżnia płynne, soczyście owocowe nadzienie. Fresh & Fruity, tak jak i inne produkty Wawelu objęte są pionierskim projektem Dobre Składniki – tak dla soków owocowych, nie dla substancji konserwujących, barwników oraz sztucznych aromatów.

Rusza kampania promocyjna – spoty TV (15 sek.) zobaczymy od sierpnia do listopada w wiodących stacjach największych grup mediowych: TVP, TVN i Polsat. Wawel przygotował także szeroko zakrojone działania w kanałach digital trwające od 3 września do 14 października, (Facebook, Youtube, GDN) oraz działania PR skierowane do mediów. Za przygotowanie spotów TV odpowiada Lemon Film Studio, zakupem mediów zajął się Mets, kampanię digital i strategię komunikacji przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.

Nową kampanię uzupełnia konkurs dla konsumentów w kolorach Fresh & Fruity. Wystarczy wybrać swoje ulubione galaretki Fresh & Fruity, wejść na fanpage marki na Facebooku i zrobić zdjęcie w owocowych kolorach. W konkursie wykorzystano program bota, a na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody w postaci aparatów Instax Mini i albumów. Konkurs rozpocznie się 17 września i potrwa do 14 października.

Źródło: Wawel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764