logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świat jest Fresh & Fruity – Wawel rusza z nową kampanią produktową

  PR 29.08.2018, przeczytano 1212 razy
ilustracjastrzałka

Cały świat może być Fresh & Fruity – taki przekaz niesie nowa kampania Wawelu, której celem jest nie tylko wzrost świadomości marki, ale także kreowanie owocowych nadziewanych galaretek jako atrakcyjnego towarzysza w trakcie codziennych, małych i dużych, odkryć. W ramach kampanii zaplanowano intensywną kampanię digital i emisję spotu TV. Całość uzupełniają działania PR i silne wsparcie produktu w miejscach sprzedaży. Marka startuje także z konkursem w social mediach z użyciem nowych technologii, gdzie na uczestników czeka pula atrakcyjnych nagród.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiat-jest-fresh-and-fruity-%E2%80%93-wawel-rusza-z-nowa-kampania-produktowa,37729,artykul.html

Wawel po raz kolejny prezentuje przepyszne galaretki ze swojej oferty, które wyróżnia płynne, soczyście owocowe nadzienie. Fresh & Fruity, tak jak i inne produkty Wawelu objęte są pionierskim projektem Dobre Składniki – tak dla soków owocowych, nie dla substancji konserwujących, barwników oraz sztucznych aromatów.

Rusza kampania promocyjna – spoty TV (15 sek.) zobaczymy od sierpnia do listopada w wiodących stacjach największych grup mediowych: TVP, TVN i Polsat. Wawel przygotował także szeroko zakrojone działania w kanałach digital trwające od 3 września do 14 października, (Facebook, Youtube, GDN) oraz działania PR skierowane do mediów. Za przygotowanie spotów TV odpowiada Lemon Film Studio, zakupem mediów zajął się Mets, kampanię digital i strategię komunikacji przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.

Nową kampanię uzupełnia konkurs dla konsumentów w kolorach Fresh & Fruity. Wystarczy wybrać swoje ulubione galaretki Fresh & Fruity, wejść na fanpage marki na Facebooku i zrobić zdjęcie w owocowych kolorach. W konkursie wykorzystano program bota, a na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody w postaci aparatów Instax Mini i albumów. Konkurs rozpocznie się 17 września i potrwa do 14 października.

Źródło: Wawel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764