logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kołobrzeg: Bigówka Duplo DC-445 w Wydawnictwie Kamera

  PR 29.01.2016, przeczytano 1831 razy
ilustracjastrzałka

Przy podejmowaniu decyzji o zakupie bigówki nadrzędnym celem Wydawnictwa Kamera z Kołobrzegu było zwiększenie wydajności introligatorni. Decydując się na bigówkę Duplo DC-445 przedsiębiorstwo zyskało ponadto wyższą jakość, dokładność i precyzję, a także możliwość wykonywania zleceń na papierze o wyższej gramaturze. Urządzenie dostarczyła tu firma P&S Consulting ze Szczecina − dealer Duplo Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kolobrzeg%3A-bigowka-duplo-dc-445-w-wydawnictwie-kamera,27288,artykul.html

Od wielu lat posiadaliśmy bigówkę ręczną – mówi Jarosław Robaczyński, kierownik drukarni Wydawnictwa Kamera − ale ponieważ wśród zleceń pojawiało się coraz więcej produktów o wyższych gramaturach papieru (wykonujemy m.in. różnego rodzaju karnety, zaproszenia, obwoluty do kart do gry), musieliśmy pomyśleć o nowym urządzeniu. Przy falcowaniu produktów o takich gramaturach pojawiał się niekorzystny efekt pękania toneru, dlatego konieczne było znalezienie innego rozwiązania. Na rynku jest wiele tego typu urządzeń, ale szukaliśmy rozwiązania oferowanego przez renomowanego producenta. Takim jest dla nas Duplo – znana i ceniona na rynku firma z Japonii. Właściwości maszyny, dobry serwis, jaki oferuje Duplo Polska oraz rekomendacje innych użytkowników ze Szczecina, którzy pracują na DC-455 ostatecznie przekonały nas do zakupu”. 

Wydawnictwo i drukarnia Kamera działa na rynku usług poligraficznych od ponad 20 lat, realizując zlecenia z zakresu szeroko pojętego akcydensu (są w tym również czasopisma, katalogi i foldery reklamowe), a także książki. Blisko 80% jej odbiorców stanowią firmy, instytucje oraz klienci indywidualni z regionu, ale Kamera obsługuje również klientów z innych części Polski i Europy.

Właściwie nie ma dla nas ograniczeń – mówi Jarosław Robaczyński. -Jesteśmy w stanie obsłużyć każdego i do każdego podchodzimy bardzo indywidualnie. Wielu klientów współpracuje z nami od początku działalności inni zaś, po pierwszym zleceniu zostają w Kamerze na dłużej. To chyba najlepszy wyznacznik jakości naszych usług. Dzięki temu możemy się nieustannie rozwijać”.

Zakład wyposażony jest w profesjonalny sprzęt znanych i cenionych na rynku producentów. Bigówka Duplo DC-445 dołączyła do tego zestawu, zwiększając ponad dwukrotnie wydajność introligatorni. „Jest to maszyna, jakiej potrzebowaliśmy – mówi Jarosław Robaczyński. - Jej wydajność technologiczna wystarczy do realizowania naszych nakładów. Co istotne – jest również prosta w obsłudze, niezawodna, bezpieczna oraz bezawaryjna, a przy tym zajmuje mało miejsca. Dzięki niej nie boimy się wykonywać zleceń na papierach o wyższych gramaturach – maszyna obsługuje bowiem papier o gramaturze z zakresu 110−350 g/m2”.

DC-445 jest w pełni zautomatyzowanym, wydajnym rozwiązaniem do bigowania krótkich serii zróżnicowanych kolorowych wydruków offsetowych (pocztówek, ulotek, broszur, okładek do książek, kart menu, materiałów marketingowych itd.). Zapewnia bigowanie bez pękania papieru; jest również odpowiednia dla prac drukowanych na grubszych mediach czy też uszlachetnianych po wydruku. Wykonuje do 15 bigów na dokumencie (dokładność bigowania wynosi 0,1 mm). Maszyna posiada możliwość zapisania 30 prac, co jest istotne przy powtarzalności niektórych zleceń. Prędkość bigowania wynosi tu do 50 stron A4/min. Pojemność podajnika urządzenia to 100 mm. Opcjonalnie można je wyposażyć w powietrzny nóż separujący oraz możliwość perforacji i cięcia wzdłużnego. Wartością dodaną urządzenia jest również szybkie programowanie „krok po kroku”.

Jarosław Robaczyński chwali sobie również dostawcę urządzenia. Z jednej strony firmę P&S Consulting w osobie Piotra Schabka, z którym Kamera zna się i współpracuje od wielu lat, z drugiej strony − Duplo Polska. „Maszynę dostarczono nam bardzo szybko – mówi. - Szkolenia przebiegły równie sprawnie, dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z wyboru takich, a nie innych partnerów tej inwestycji. Różnica w cenie - w stosunku do rozwiązań oferowanych przez innych dostawców - była niska, dlatego zdecydowaliśmy się na wybór Duplo przede wszystkim ze względu na serwis i dobre opinie użytkowników maszyn tego producenta”.

Źródło: Duplo Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764