logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Metsä Board platynowym sponsorem konferencji Pack Trends

  PR 12.08.2015, przeczytano 2194 razy

O kwestii bezpieczeństwa w kontekście designu opakowań na konferencji PACK TRENDS mówić będzie firma Metsä Board, która jest jednocześnie platynowym sponsorem tego wydarzenia. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mets%C3%A4-board-platynowym-sponsorem-konferencji-pack-trends,25666,artykul.html

Tegoroczny temat przewodni konferencji to „NIEMI SPRZEDAWCY” – KREACJE I INNOWACJE W DRUKU OPAKOWAŃ I ETYKIET. Metsä Board uczestnikom eventu przybliży temat: "Bezpieczeństwo vs. trendy w branży opakowaniowej”.

- Świat przyśpiesza. Zmiany stają się częścią procesów jakich doświadczamy w pracy i życiu codziennym. Dostosowując się do nich również możemy wyznaczać nowe kierunki oraz  trendy. Zasoby oraz naturalne surowce kurczą się dlatego istotne jest odpowiedzialne, mądre gospodarowanie się nimi.  Jest to  kluczowe dla dalszego zrównoważonego  rozwoju. Nowe techniki druku – druk cyfrowy -   wkraczają dając nowe możliwości usprawnienia procesów produkcyjnych - wyjaśnia tematykę prelekcji Piotr Orliński - Technical Service Manager Metsa Board.

Metsä Board jest jednym z wiodących europejskich producentów tektur z włókien pierwotnych, światowym wiądocym wytwórcą bielonych kraftlinerów powlekanych, oraz liczącym się dostawcą papieru. Własna sieć sprzedaży obsługuje właścicieli marek, drukarnie opakowaniowe, producentów opakowań z tektury falistej, drukarnie, hurtownie i dostawców materiałów biurowych.

Metsä Board dostarczają surowce o wysokich parametrach i jakości, które służą do produkcji opakowań zbiorczych i jednostkowych, wykonywania prac graficznych i zastosowań biurowych. Wraz ze swoimi klientami i partnerami Metsä Board opracowuje produkty i usługi przeznaczone do  wymagających zastosowań. Kartony oferowane przez firmę wykorzystywane są przede wszystkim do produkcji opakowań kosmetyków i artykułów medycznych, produktów spożywczych, papierosów i trwałych towarów konsumpcyjnych, a także do zastosowań graficznych. Papier znajduje zastosowanie przede wszystkim w biurach, a także przy produkcji tapet oraz w innych specjalistycznych zastosowaniach.

Konferencja PACK TRENDS odbędzie się podczas Festiwalu Druku (pełna nazwa: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań), 10 września w warszawskiej Hali EXPO XXI.

Pełna agenda eventu TUTAJ

Bezpłatna rejestracja: packtrends@oohmagazine.pl

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mark Andy podsumowuje targi Remadays Warsaw 2019
Innowacyjne rozwiązania do produkcji etykiet zaprezentowała na swoim stoisku firma Mark Andy podczas targów RemaDays Warsaw 2019, które odbywały się w dniach 13-15 lutego w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Wśród odwiedzających ją gości byli przede wszystkim przedstawiciele branż poligraficznej i reklamowej. Co ciekawe, ta druga grupa wykazywała nie mniejsze...
Xerox Connectkey - większa wydajność i kreatywność w miejscu pracy
Pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na tworzenie kolorowych materiałów marketingowych z dwoma nowymi urządzeniami Xerox, które personalizują wydruki i wspierają mobilność dzięki bezpiecznemu, bezprzewodowemu drukowaniu.
Warsztaty typograficzne w Muzeum Drukarstwa
Muzeum Drukarstwa Warszawskiego zaprasza chętnych do udziału w warsztatach typograficznych „Z typografią na TY”, w trakcie których prowadzący Andrzej Zaborowski zapozna uczestników z wyposażeniem Oficyny Drukarskiej – wierszownikami, regałami zecerskimi, czcionkami i przyborami.
Printeos Group przeprowadza digitalizację przy pomocy Durst Tau 330 RSC
Durst, producent zaawansowanych technologii druku cyfrowego o przemysłowej charakterystyce, ogłosił, że Printeos Group zainwestował w inkjetową, drukującą w jednym przebiegu maszynę Durst Tau 330 RSC, aby prowadzić transformację cyfrową.
Canon: Zintegrować park maszynowy z zamówieniami
Raz odesłany z przysłowiowym kwitkiem klient może już więcej nie wrócić. Mało tego, może także wpłynąć na zmniejszenie się liczby kolejnych zamówień, choćby robiąc firmie antyreklamę. A przecież dziś każde zlecenie jest na wagę złota. Szczególnie, jeśli jest to zamówienie długoterminowe, które będzie przez określony czas przynosić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764