logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Systemy produkcyjne Sharp skalibrowane pod kątem Pantone

  PR 02.02.2016, przeczytano 1529 razy

Co sprawia, że klient decyduje się na zakup? Czy to możliwe, że wyróżnienie kolorem daty na fakturze przyspiesza jej opłacenie? A wysłanie listu w kolorowej kopercie nadaje jej charakter wiadomości priorytetowej? Dzięki znalezieniu właściwego koloru klienci silniej wiążą się z marką i są bardziej skłonni poświęcać jej swój czas i pieniądze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/systemy-produkcyjne-sharp-skalibrowane-pod-katem-pantone,27344,artykul.html

W przypadku marketingu w Internecie króluje kolor. Odpowiednia stymulacja wizualna angażuje widza i powoduje że odczuwa on emocje na których zależało autorowi przekazu. Kolor przyciąga uwagę i stanowi istotny element tożsamości marki.

- Kolory nie tylko zdobią, skupiają uwagę ale przede wszystkim komunikują. Każdy kolor coś oznacza, przekazuje, wywołuje określone uczucia lub skojarzenia. Dla skutecznego prowadzenia biznesu znajomość języka kolorów jest bardzo istotna. Z tego powodu tak duże znaczenie ma osiągniecie zgodności z identyfikacją wizualną oraz spójności w trakcie całego procesu produkcyjnego. – tłumaczy Adam Bieniewski, Marketing Manager Sharp Electronics CEE.

W czasach rosnącej konkurencji kolor musi być idealny. Warto więc zainwestować w prawidłową reprodukcję firmowych kolorów. Z pomocą przychodzi wzornik Pantone. Od lat branża druku dąży do wypracowania narzędzi, które pozwolą uzyskać spójność odwzorowania koloru przy zastosowaniu zarówno technik druku jak i elektronicznej wersji materiałów.

W przypadku pracy na urządzeniach Sharp cały proces jest niezwykle prosty. Wybrane urządzenia drukujące zostały oficjalnie uznane przez PANTONE za skalibrowane pod kątem reprodukcji kolorów z ich palety, co oznacza, że ​​zapewniają klientom możliwie najlepszą reprezentację standardu jednolitego koloru PANTONE.

Aby reprodukować PANTONE klienci Sharp mogą wybierać zarówno wśród systemów produkcyjnych (Polaris Office: MX-6240N / MX-7040N, Polaris Pro: MX-6500N / MX-7500N) jak i mniejszych urządzeń MFP (Aries II: MX-2640N / MX-3140N / MX-3640N, Virgo II: MX-4140N / MX-4141N / MX-5140N / MX-5141N). Te ostatnie są szczególnie cenione przez agencje reklamowe, grafików i wewnętrzne działy marketingu gdyż o każdej porze, we własnym biurze jest urządzenie drukujące, które pozwoli wydrukować doskonałej jakości spójną wizualnie prezentację czy broszurę.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764