logo
WIADOMOŚCI

Świat streetwearu w promocji butów P.O.D. System

  PR 10.08.2018, przeczytano 648 razy
ilustracjastrzałka

Jeśli stawiasz na wygodę, ale ważny jest dla ciebie styl, to prawdopodobnie sneakersy P.O.D. są odpowiedzią na twoje potrzeby. W końcu nie od dziś wiadomo, że projektanci adidas Originals z łatwością nadają technologii streetowy look. Sprawdź efekty najnowszej sesji: GREAT ALONE, BETTER TOGETHER!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiat-streetwearu-w-promocji-butow-p.o.d.-system,37551,artykul.html

Kiedy chcesz się dowiedzieć, co aktualnie jest cool - zaglądasz na ich Instagramowe profile. Wiedzą, co i jak, z czym i do czego. Są młodzi, zdolni, mają swoje zajawki i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Kiedy adidas Originals wypuścił nowe kolorystyki P.O.D., nie było wątpliwości, że to właśnie oni będą potrafili najlepiej oddać charakter kolekcji. Kim właściwie są i co ciekawego tym razem wykombinowali?

adidas Originals zaprosił do współpracy kilka osób z różnych światów, mających jeden wspólny mianownik - streetwear! Raper Bartek Krupa, znany lepiej pod pseudonimem „PlanBe”, chłopaki z HYPETALK – Max Zarucki i Max Kabara, youtuber Karol Poznański, Aly Marcinkowska - managerka CL20 - topowego miejsca na streetwearowej mapie Warszawy, zdolna graficzka Ania Augustynowicz, którą kojarzymy jako „Augustynkę”. W tym składzie nie mogło zabraknąć osób, które już od kilku sezonów związane są z marką: Romka Gelarda, Heli Konkol i Agi Stachurskiej.

ilustracjastrzałka

W efekcie tej wieloosobowej kolaboracji powstała sesja zdjęciowa i video, w których zaprezentowane zostały nowe modele butów P.O.D. oraz linia odzieży Kaval.

Zwyczajne sesje zdjęciowe na nikim już nie robią wrażenia. Raperski luz, olschoolowa fura, skatepark i industrialne miejscówki, to tylko płótno, na którym obraz „namalował” genialny duet reżysersko – operatorski: Piotr Matejkowski i Mateusz Dziekoński. To wszystko finalnie ubrane zostało w modne glitche, innowacyjne duplikacje nagrane na blue screenie, a także oldschoolowe fragmenty zarejestrowane za pomocą kamery VHS. Miejski charakter kampanii uwieczniła na zdjęciach Gosia Turczyńska, która bez problemu wydobyła z „modeli” streetowy luz. Jednym słowem materiały, które wyszły spod skrzydeł domu produkcyjnego NEW ORDER, naprawdę robią robotę.

ilustracjastrzałka

Potwierdza się, zatem hasło kampanii: GREAT ALONE, BETTER TOGETHER, które nawiązuje do 3-częściowej podeszwy oraz technologii, jakich użyli projektanci adidas Originals. P.O.D. to trzy systemy w jednym modelu. BOOST, Point of Deflection Bridge i pianka EVA sprawdzają się osobno, ale razem tworzą naprawdę zgrane trio. Kolekcję butów P.O.D dopełnia zupełnie nowa dedykowana linia ubrań Kaval, której główną misją, jest zapewnienie maksymalnej wygody przy wysokiej jakości materiałach i najlepszym, streetwearowym designie.

ilustracjastrzałka

Źródło: adidas Originals

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Jakość obsługi w kanałach zdalnych
W październiku i listopadzie br. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 4. edycji rankingu „Instytucja roku” zbadali jakość obsługi w zdalnych kanałach kontaktu, gdzie szczególną uwagę zwrócono na możliwości ulokowania środków oraz zasady działania bankowego funduszu gwarancyjnego.
Coraz więcej nowych firm w gronie Członków PIAP
W ostatnim kwartale grono Członków PIAP powiększyło się o nowe firmy z branży. Członkami PIAP zostały firmy: „Alexander Creator”, Fresh iD Products, Kopertomat.pl, Ptak Warsaw Expo, oraz tampogadzet.pl.
Sukces Seminarium Wielkoformatowego Atrium i Ikonos
Ogromnym sukcesem zakończyło się Seminarium Wielkoformatowe Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos. 140 uczestników, 10 prelegentów, liczne prezentacje i pokazy oraz muzyczne atrakcje. Tak w skrócie można podsumować to wydarzenie.
Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.
Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone