logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świat streetwearu w promocji butów P.O.D. System

  PR 10.08.2018, przeczytano 893 razy
ilustracjastrzałka

Jeśli stawiasz na wygodę, ale ważny jest dla ciebie styl, to prawdopodobnie sneakersy P.O.D. są odpowiedzią na twoje potrzeby. W końcu nie od dziś wiadomo, że projektanci adidas Originals z łatwością nadają technologii streetowy look. Sprawdź efekty najnowszej sesji: GREAT ALONE, BETTER TOGETHER!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiat-streetwearu-w-promocji-butow-p.o.d.-system,37551,artykul.html

Kiedy chcesz się dowiedzieć, co aktualnie jest cool - zaglądasz na ich Instagramowe profile. Wiedzą, co i jak, z czym i do czego. Są młodzi, zdolni, mają swoje zajawki i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Kiedy adidas Originals wypuścił nowe kolorystyki P.O.D., nie było wątpliwości, że to właśnie oni będą potrafili najlepiej oddać charakter kolekcji. Kim właściwie są i co ciekawego tym razem wykombinowali?

adidas Originals zaprosił do współpracy kilka osób z różnych światów, mających jeden wspólny mianownik - streetwear! Raper Bartek Krupa, znany lepiej pod pseudonimem „PlanBe”, chłopaki z HYPETALK – Max Zarucki i Max Kabara, youtuber Karol Poznański, Aly Marcinkowska - managerka CL20 - topowego miejsca na streetwearowej mapie Warszawy, zdolna graficzka Ania Augustynowicz, którą kojarzymy jako „Augustynkę”. W tym składzie nie mogło zabraknąć osób, które już od kilku sezonów związane są z marką: Romka Gelarda, Heli Konkol i Agi Stachurskiej.

ilustracjastrzałka

W efekcie tej wieloosobowej kolaboracji powstała sesja zdjęciowa i video, w których zaprezentowane zostały nowe modele butów P.O.D. oraz linia odzieży Kaval.

Zwyczajne sesje zdjęciowe na nikim już nie robią wrażenia. Raperski luz, olschoolowa fura, skatepark i industrialne miejscówki, to tylko płótno, na którym obraz „namalował” genialny duet reżysersko – operatorski: Piotr Matejkowski i Mateusz Dziekoński. To wszystko finalnie ubrane zostało w modne glitche, innowacyjne duplikacje nagrane na blue screenie, a także oldschoolowe fragmenty zarejestrowane za pomocą kamery VHS. Miejski charakter kampanii uwieczniła na zdjęciach Gosia Turczyńska, która bez problemu wydobyła z „modeli” streetowy luz. Jednym słowem materiały, które wyszły spod skrzydeł domu produkcyjnego NEW ORDER, naprawdę robią robotę.

ilustracjastrzałka

Potwierdza się, zatem hasło kampanii: GREAT ALONE, BETTER TOGETHER, które nawiązuje do 3-częściowej podeszwy oraz technologii, jakich użyli projektanci adidas Originals. P.O.D. to trzy systemy w jednym modelu. BOOST, Point of Deflection Bridge i pianka EVA sprawdzają się osobno, ale razem tworzą naprawdę zgrane trio. Kolekcję butów P.O.D dopełnia zupełnie nowa dedykowana linia ubrań Kaval, której główną misją, jest zapewnienie maksymalnej wygody przy wysokiej jakości materiałach i najlepszym, streetwearowym designie.

ilustracjastrzałka

Źródło: adidas Originals

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764