logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna akcja ambientowa warszawskiego salonu Porsche

  PR 22.12.2022, przeczytano 609 razy
ilustracja

Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto ruszył z lokalną kampanią ambientową kolekcji Porsche Lifestyle. W Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły nietypowe ekspozycje: Porsche Taycan oraz 911 zapakowane w pudełka znane z kolekcji miniaturowych modeli marki. W ramach kampanii powstał także film nawiązujący do dziecięcych marzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-akcja-ambientowa-warszawskiego-salonu-porsche,398439,artykul.html

Porsche to synonim sportowych osiągów, luksusu i ponadczasowego designu. To także marka, która zdecydowanie najczęściej pojawia się w wyobraźni najmłodszych fanów motoryzacji, jako uosobienie dziecięcych marzeń o posiadaniu własnego samochodu. I właśnie na tej koncepcji bazuje najnowsza kampania salonu Porsche Centrum Warszawa Okęcie, należącego do grupy Porsche Inter Auto.

W Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły wyjątkowe ekspozycje dwóch modeli marki: elektrycznego Taycana i kultowej 911-ki. Oba samochody można oglądać przez szybę imitującą kolekcjonerskie opakowania miniaturowych modeli Porsche. W ramach kampanii powstał także materiał video, nawiązujący do dziecięcych marzeń na temat własnego samochodu. W ten sposób salon zdecydował się promować kolekcję lifestyle’ową.

- Porsche od lat inspiruje, nie tylko dorosłych fanów motoryzacji, ale także tych najmłodszych. To właśnie samochody tej marki zdecydowanie najczęściej pojawiają się w wyobraźni wielu chłopców i dziewczynek, jako te, które są spełnieniem ich motoryzacyjnych marzeń. Nasza kampania nawiązuje do tej koncepcji i jednocześnie podkreśla, że produkty Porsche są uniwersalne, ponadczasowe i trafiają do miłośników marki, bez względu na wiek – mówi Joanna Ogórek, Head of Marketing grupy Porsche Inter Auto.

W kolekcji Porsche Lifestyle oferowanej przez salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie znajdują się ekskluzywne i unikatowe gadżety motoryzacyjne. Wśród nich są m.in.: modele kolekcjonerskie, artykuły biurowe i biznesowe, zabawki i ubrania dla dzieci, a także akcesoria dla zwierząt.

Ekspozycje w Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle można oglądać do 27.12.

Źródło: Porsche Inter Auto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cele dekarbonizacyjne Group One zaakceptowane przez SBTi
Polska niezależna grupa marketingowo-technologiczna Group One jako pierwsza firma z sektora mediowego w Polsce przeszła przez naukową weryfikację celów dekarbonizacji i otrzymała od międzynarodowej inicjatywy Science Based Targets initiative (SBTi) akceptację średniookresowych celów klimatycznych. Tylko 34 przedsiębiorstwa w Polsce jak dotąd dołączyły do grupy certyfikowanych...
SMAKuj życie z Eduscho - jesienna odsłona kampanii marki
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia, których każdy z nas poszukuje. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego SMAKowania...
Kierunek Kreatywny przygotował kampanię dla dewelopera Ekopark
Od połowy października ruszyła kampania „Wysokie wymagania” krakowskiego dewelopera Ekopark. Kampania podejmuje temat wyboru mieszkania z szerokiej oferty marki. Strategia komunikacji została oparta o pokazanie dopasowania mieszkania do konkretnych wymogów dane klienta. Jak piszą twórcy kampanii, agencja Kierunek Kreatywny: “Bo nie jest ważne, ile...
Mediaplus wygrał przetarg na obsługę mediową Bosch
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) rozpoczyna współpracę z marką Bosch, czołowym producentem sprzętu AGD, w zakresie strategii, planowania i zakupu wszystkich mediów. To wynik wygranego międzynarodowego przetargu przez grupę Mediaplus International na obsługę budżetu na 38 światowych rynkach.
Zakładamy się… w kampanii Durex i Sexedpl
„Zakładamy się…” – tak Durex we współpracy z SEXEDPL zachęca do skupienia uwagi na bliskości i bezpieczeństwie podczas sytuacji intymnych. Bezpieczeństwo może zapewnić Durex Invisible – najcieńsze prezerwatywy w portfolio marki, gdyż jedynie prezerwatywa chroni zarówno przed nieplanowaną ciążą, jak i przed chorobami przenoszonymi...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764