logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna akcja ambientowa warszawskiego salonu Porsche

  PR 22.12.2022, przeczytano 488 razy
ilustracja

Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto ruszył z lokalną kampanią ambientową kolekcji Porsche Lifestyle. W Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły nietypowe ekspozycje: Porsche Taycan oraz 911 zapakowane w pudełka znane z kolekcji miniaturowych modeli marki. W ramach kampanii powstał także film nawiązujący do dziecięcych marzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-akcja-ambientowa-warszawskiego-salonu-porsche,398439,artykul.html

Porsche to synonim sportowych osiągów, luksusu i ponadczasowego designu. To także marka, która zdecydowanie najczęściej pojawia się w wyobraźni najmłodszych fanów motoryzacji, jako uosobienie dziecięcych marzeń o posiadaniu własnego samochodu. I właśnie na tej koncepcji bazuje najnowsza kampania salonu Porsche Centrum Warszawa Okęcie, należącego do grupy Porsche Inter Auto.

W Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły wyjątkowe ekspozycje dwóch modeli marki: elektrycznego Taycana i kultowej 911-ki. Oba samochody można oglądać przez szybę imitującą kolekcjonerskie opakowania miniaturowych modeli Porsche. W ramach kampanii powstał także materiał video, nawiązujący do dziecięcych marzeń na temat własnego samochodu. W ten sposób salon zdecydował się promować kolekcję lifestyle’ową.

- Porsche od lat inspiruje, nie tylko dorosłych fanów motoryzacji, ale także tych najmłodszych. To właśnie samochody tej marki zdecydowanie najczęściej pojawiają się w wyobraźni wielu chłopców i dziewczynek, jako te, które są spełnieniem ich motoryzacyjnych marzeń. Nasza kampania nawiązuje do tej koncepcji i jednocześnie podkreśla, że produkty Porsche są uniwersalne, ponadczasowe i trafiają do miłośników marki, bez względu na wiek – mówi Joanna Ogórek, Head of Marketing grupy Porsche Inter Auto.

W kolekcji Porsche Lifestyle oferowanej przez salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie znajdują się ekskluzywne i unikatowe gadżety motoryzacyjne. Wśród nich są m.in.: modele kolekcjonerskie, artykuły biurowe i biznesowe, zabawki i ubrania dla dzieci, a także akcesoria dla zwierząt.

Ekspozycje w Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle można oglądać do 27.12.

Źródło: Porsche Inter Auto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764