logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna e-kampania @Heliobakalie

  PR 07.12.2020, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

W związku ze zbliżającym się, kluczowym dla branży bakaliowej okresie, firma HELIO prowadzi intensywne działania e- marketingowe, by wesprzeć sprzedaż świątecznych przebojów HELIO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-e-kampania-%40heliobakalie,389485,artykul.html

Linia naturalnych bakalii bez konserwantów HELIO Natura oraz gotowe masy do ciast HELIO to bestsellerowe produkty polskiego producenta, które najlepiej sprawdzają się w przedświątecznej kuchni. W związku ze zbliżającym się, kluczowym dla branży bakaliowej okresie, firma HELIO prowadzi intensywne działania e- marketingowe, by wesprzeć sprzedaż świątecznych przebojów HELIO.

W ostatnich latach, HELIO jako jedyna marka promowała masy do ciast w wysokozasięgowych kanałach komunikacji - głównie w TV, inwestując znaczące na tle branży środki, a także prowadziła intensywne działania e- marketingowe w celu budowania trwałych relacji z potencjalnymi konsumentami. Dzięki temu dziś @HelioBakalie ma liczne grono fanów na swoich profilach społecznościowych i cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród internetowej publiczności, na czele z popularnymi blogerami kulinarnymi i influencerami, którzy regularnie polecają produkty HELIO w autorskich przepisach.

By podtrzymać dialog z internetową publicznością, zwłaszcza teraz, gdy większość z nas pozostaje w domach i łączy się ze światem głównie online, polski producent bakalii zapewnia nam masę smakowitej e- rozrywki na co dzień i od święta, publikując m.in. kulinarne inspiracje w formie modnych wideo przepisów na swoim kanale YT „HELIO – Bakaliowe klimaty”. Dlatego w ramach tegorocznej, świątecznej e- marketingowej kampanii, firma HELIO będzie kontynuować działania promocyjne m.in. w mediach społecznościowych, by wspólnie z internautami tworzyć kulinarną e- platformę bakaliowych inspiracji– tak, by każdy z nas mógł wyczarować z HELIO niezapomniany klimat świąt Bożego Narodzenia w swoim domu.

Źródło: HELIO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764