logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna energia w kampanii kuponów Sodexo

  PR 23.10.2015, przeczytano 1770 razy
ilustracjastrzałka

Sodexo Benefits and Rewards Sevices od lat zachęca pracodawców, aby Boże Narodzenie stało się dla nich jedną z wielu okazji do dodatkowej motywacji pracowników. Najczęściej wybieranymi przez działające na polskim rynku przedsiębiorstwa rozwiązaniami, są podczas tych najważniejszych w roku świąt Kupony i Karty Podarunkowe, które zapewniają zatrudnionym największą wolność wyboru finalnego prezentu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-energia-w-kampanii-kuponow-sodexo,26353,artykul.html

- Sodexo od wielu lat wyzwala pozytywną energię i zbliża do siebie pracodawcówi pracowników w okresie Świąt Bożego Narodzenia. W tym roku do naszego Kuponu i Karty Podarunkowej przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcyjnych  rabatów, promocji i dodatkowych prezentów zarówno dla naszych Klientów, jak i dla ich pracowników. Jednak Święta to przede wszystkim czas dzielenia się i dawania, dlatego ponownie w naszej ofercie pojawiła się Karta Podarunkowa Stop Hunger. Wszystkie kluczowe elementy ujęliśmy w naszej świątecznej kampanii „Naładuj swój zespół świąteczną energią” – mówi Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Kierownik Kategorii Motywacja Pracowników, Sodexo Benefits and Rewards Services.

Tegoroczna kampania Sodexo koncentruje się na pozytywnych emocjach, które towarzyszą świątecznej atmosferze. Jej głównym celem jest uzmysłowienie pracodawcom, że dobrą energią można i trzeba się dzielić – nie tylko z pracownikami, ale również z potrzebującymi. Dlatego Sodexo Benefits and Rewards Services promuje m.in. nową edycję limitowanej Karty Podarunkowej Stop Hunger. Z każdej transakcji zrealizowanej przez pracowników Kartą Podarunkową Stop Hunger w sieci Partnerów, Sodexo przekaże złotówkę na rzecz dofinansowania świątecznych posiłków podopiecznym Towarzystwa Przyjaciół Dzieci.

Dodatkowo dołączany do Kuponów i Kart Podarunkowych Sodexo pakiet promocji, daje zatrudnionym możliwość zrobienia udanych, świątecznych zakupów z wykorzystaniem energetyzujących rabatów. Dzięki ulepszonej stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl oraz rozbudowanej aplikacji mobilnej Sodexo Dla Ciebie, użytkownicy Kart i Kuponów zyskują jeszcze łatwiejszy dostęp do coraz bogatszego katalogu ofert. Mogą na przykład kupować e-vouchery czy korzystać z mobilnych promocji do minus 55%. 

Za kreacje kampanii „Naładuj swój zespół świąteczną energią” w prasie i Internecie odpowiada agencja Peppermint, media plan opracował dom mediowy Mindshare, natomiast działania public relations realizuje Agencja ConTrust Communication.

Źródło: Sodexo

www.sodexo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764