logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna kampania aparatów Nikon Coolpix

  PR 15.11.2012, przeczytano 1044 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nikon Polska rozpoczęła świąteczną akcję promocyjną „JESTEM TRAFIONYM PREZENTEM”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup jednego z modeli aparatów kompaktowych COOLPIX, np. w ramach gwiazdkowego prezentu, mogą otrzymać zwrot kosztów w przypadku, gdy produkt nie trafi w gust obdarowanej osoby. Promocja trwa od 15 listopada do 31 grudnia 2012 r. Akcję wspiera kampania reklamowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-aparatow-nikon-coolpix,17233,artykul.html

Celem działań jest promocja bogatej oferty aparatów kompaktowych Nikon COOLPIX. Akcją „JESTEM TRAFIONYM PREZENTEM” objęte są modele COOLPIX: P7700, P7100, P310, P510, S9300, S9200, S6400, S6300, S4300, S4200, S800c, S01, S3300, S2600, S30, AW100, L810, L610, L310, L26, L25.

Klienci, którzy w okresie od 15 listopada do 31 grudnia br. zdecydują się na zakup jednego z promocyjnych aparatów, będą mogli otrzymać zwrot kosztów w przypadku, gdy produkt nie spełni ich oczekiwań lub gdy, np. jako świąteczny prezent nie trafi w gust obdarowanej osoby[1].

W celu uzyskania zwrotu kosztów należy w ciągu 14 dni od daty zakupienia aparatu wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej www.jestemtrafionymprezentem.pl. Poza danymi kontaktowymi, klienci powinni podać m.in. datę dokonania zakupu oraz pisemne uzasadnienie braku satysfakcji z danego egzemplarza aparatu. Dodatkowo, do formularza należy dołączyć dokumenty określone w Regulaminie promocji.

Akcję promocyjną JESTEM TRAFIONYM PREZENTEM wspiera komunikacja ATL: TV i Internet oraz BTL: materiały POS w punktach sprzedaży. Za kreację oraz organizację promocji odpowiada agencja Nairobia. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Maxus.

Źródło: Nikon

Dodatkowe informacje:

[1] Promocja trwa od 15 listopada 2012 roku do 31 grudnia 2012 r. lub do wyczerpania puli 200 000 zł, stanowiącej równowartość cen zwróconych w ramach promocji produktów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764