logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna kampania E. Wedel

  PR 04.12.2018, przeczytano 1580 razy
ilustracjastrzałka

Okres przedświąteczny jest bardzo intensywny – czas szybko upływa na sprzątaniu, gotowaniu i kupowaniu prezentów. W tej gorączce łatwo się zatracić, dlatego wysłannicy E. Wedel pod postacią chłopca i zebry mówią stop i przypominają, co w święta jest najważniejsze – dziecięca radość. Marka w swojej bożonarodzeniowej kampanii podsuwa także Polakom pomysły na prezenty i zachęca do dołączania do nich wedlowskich słodyczy – ponieważ wszystko jest lepsze z Wedlem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-e.-wedel,380399,artykul.html

W te Święta, E. Wedel zachęca do  podarowania bliskim dziecięcej radości. Zachęcają do tego również, chłopiec i zebra, którzy w znanym już Polakom spocie przypominają pochmurnemu strażnikowi,  że dziecięcą radość najłatwiej obudzić wedlowską czekoladą. Spoty 30‘‘ oglądać można w telewizji, na dużych portalach i playerach, a także w kinach.  

W ramach kampanii digital, stworzono serię filmów na FB, Instagram oraz YouTube z poradami dotyczącymi świątecznych prezentów. Każda z porad dotyczy dołączenia do prezentu słodyczy od Wedla. Nieważne, czy jest to najnowszej generacji smartfon, dziergana na drutach czapka czy kolejka elektryczna – warto dołączyć do upominku słodki przysmak od E. Wedel.  

Święta to także kolejny etap słodkiej współpracy E. Wedel i polskiej marki lakierów hybrydowych Semilac, w ramach której powstały m.in. wzory Nail Artu inspirowane dekorowanymi piankami Ptasie Mleczko. Jak je wykonać, pokażą wspólnie wyprodukowane tutoriale z udziałem influencerki beauty.  Marki razem realizują także wysyłkę kreatywną do mediów i influencerów. Aby uprzyjemnić okres świątecznych przygotowań, Biuro Prasowe E. Wedel organizuje ponadto świąteczne spotkanie prasowe.

ilustracjastrzałka

Kampania, poza działaniami w kinach, telewizji i internecie, obejmuje również reklamę OOH na citylightach i backlightach i DOOH (totemy w galeriach handlowych oraz ekrany LED w przestrzeni miejskiej). Osoby podróżujące w te święta z pewnością natrafią  na brandowane choinki E. Wedel w przestrzeniach polskich lotnisk. Spot stworzyła agencja PZL, za kampanię w social media odpowiada agencja Geometry Global, część grupy Ogilvy. Zakupem mediów i niestandardową akcją na lotniskach zajmuje się dom mediowy OMD, a za obsługę PR jest odpowiedzialna agencja Walk PR.

Źródło: LOTTE Wedel

www.wedel.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764