logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna kampania firmy Eurofirany

  PR 20.11.2017, przeczytano 645 razy
ilustracjastrzałka

2 listopada 2017 r. ruszyła świąteczna kampania marki Eurofirany. Motywem przewodnim wszystkich materiałów jest rodzina i czas spędzony w gronie najbliższych, prezenty, choinka i piękne wnętrza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-firmy-eurofirany,34544,artykul.html

Kampania składa się z kilku elementów. Na rynku obecny jest już katalog, w którym zaprezentowane są świąteczne wnętrza w kilku stylach. Każdy Klient jest w stanie odnaleźć w nim pomysł dla siebie na świąteczny wystrój swojego domu. Pełna wersja katalogu jest już dostępna na stronie www.eurofirany.com.pl.

A niedługo mini wersja katalogu ukaże się jako dodatek do magazynu Twój Styl. Dla wielbicieli stylowych wnętrz przygotowaliśmy specjalny kod promocyjny umożliwiający zakup naszych produktów w specjalnej cenie.

W przygotowanie oferty świątecznej zaangażowane są także nasze blogerki. W listopadzie i w grudniu planujemy publikację kilku artykułów wspierających naszych Klientów w przygotowaniach do Świąt Bożego Narodzenia.

Pojawimy się także w telewizji. Od 17 listopada w najważniejszych kanałach telewizyjnych (m. in. TVN, TVP, Polsat czy HGTV) będzie można zobaczyć unikalny billboard sponsorski.

Co jest takiego unikalnego w naszej reklamie?

Można powiedzieć, że prawie wszystko. Firma postawiła na swoich pracowników i pozwoliła na przygotowanie autorskiego billboardu sponsorskiego. Dział marketingu opracował pomysł kreatywny, a aktorzy, którzy w nim zagrali, to pracownicy firmy. Co ciekawe – billboard kręcony był na terenie firmy! W budowę planu zdjęciowego również zaangażowani byli pracownicy firmy: - Sami przygotowaliśmy plan zdjęciowy oraz stworzyliśmy aranżacje pomieszczeń – mówi Anna Skudlarska, jedna z kilku osób zaangażowanych w pracę. - Dla nas było to niesamowite wyzwanie i szansa na pokazanie firmy jako lidera w swojej branży. Cieszymy się także z zaufania, jakim obdarowali nas Właściciele firmy.

A to nie wszystko

Na naszym kanale na YouTube udostępnimy kilka krótkich filmów poradnikowych o pakowaniu prezentów. Pojawią się one już pod koniec listopada. W ramach akcji świątecznej przez cały grudzień będą organizowane różne aktywności i promocje konsumenckie.

Źródło: Eurofirany

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764