logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna kampania firmy Eurofirany

  PR 20.11.2017, przeczytano 1302 razy
ilustracjastrzałka

2 listopada 2017 r. ruszyła świąteczna kampania marki Eurofirany. Motywem przewodnim wszystkich materiałów jest rodzina i czas spędzony w gronie najbliższych, prezenty, choinka i piękne wnętrza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-firmy-eurofirany,34544,artykul.html

Kampania składa się z kilku elementów. Na rynku obecny jest już katalog, w którym zaprezentowane są świąteczne wnętrza w kilku stylach. Każdy Klient jest w stanie odnaleźć w nim pomysł dla siebie na świąteczny wystrój swojego domu. Pełna wersja katalogu jest już dostępna na stronie www.eurofirany.com.pl.

A niedługo mini wersja katalogu ukaże się jako dodatek do magazynu Twój Styl. Dla wielbicieli stylowych wnętrz przygotowaliśmy specjalny kod promocyjny umożliwiający zakup naszych produktów w specjalnej cenie.

W przygotowanie oferty świątecznej zaangażowane są także nasze blogerki. W listopadzie i w grudniu planujemy publikację kilku artykułów wspierających naszych Klientów w przygotowaniach do Świąt Bożego Narodzenia.

Pojawimy się także w telewizji. Od 17 listopada w najważniejszych kanałach telewizyjnych (m. in. TVN, TVP, Polsat czy HGTV) będzie można zobaczyć unikalny billboard sponsorski.

Co jest takiego unikalnego w naszej reklamie?

Można powiedzieć, że prawie wszystko. Firma postawiła na swoich pracowników i pozwoliła na przygotowanie autorskiego billboardu sponsorskiego. Dział marketingu opracował pomysł kreatywny, a aktorzy, którzy w nim zagrali, to pracownicy firmy. Co ciekawe – billboard kręcony był na terenie firmy! W budowę planu zdjęciowego również zaangażowani byli pracownicy firmy: - Sami przygotowaliśmy plan zdjęciowy oraz stworzyliśmy aranżacje pomieszczeń – mówi Anna Skudlarska, jedna z kilku osób zaangażowanych w pracę. - Dla nas było to niesamowite wyzwanie i szansa na pokazanie firmy jako lidera w swojej branży. Cieszymy się także z zaufania, jakim obdarowali nas Właściciele firmy.

A to nie wszystko

Na naszym kanale na YouTube udostępnimy kilka krótkich filmów poradnikowych o pakowaniu prezentów. Pojawią się one już pod koniec listopada. W ramach akcji świątecznej przez cały grudzień będą organizowane różne aktywności i promocje konsumenckie.

Źródło: Eurofirany

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764