2 listopada 2017 r. ruszyła świąteczna kampania marki Eurofirany. Motywem przewodnim wszystkich materiałów jest rodzina i czas spędzony w gronie najbliższych, prezenty, choinka i piękne wnętrza.
Kampania składa się z kilku elementów. Na rynku obecny jest już katalog, w którym zaprezentowane są świąteczne wnętrza w kilku stylach. Każdy Klient jest w stanie odnaleźć w nim pomysł dla siebie na świąteczny wystrój swojego domu. Pełna wersja katalogu jest już dostępna na stronie www.eurofirany.com.pl.
A niedługo mini wersja katalogu ukaże się jako dodatek do magazynu Twój Styl. Dla wielbicieli stylowych wnętrz przygotowaliśmy specjalny kod promocyjny umożliwiający zakup naszych produktów w specjalnej cenie.
W przygotowanie oferty świątecznej zaangażowane są także nasze blogerki. W listopadzie i w grudniu planujemy publikację kilku artykułów wspierających naszych Klientów w przygotowaniach do Świąt Bożego Narodzenia.
Pojawimy się także w telewizji. Od 17 listopada w najważniejszych kanałach telewizyjnych (m. in. TVN, TVP, Polsat czy HGTV) będzie można zobaczyć unikalny billboard sponsorski.
Co jest takiego unikalnego w naszej reklamie?
Można powiedzieć, że prawie wszystko. Firma postawiła na swoich pracowników i pozwoliła na przygotowanie autorskiego billboardu sponsorskiego. Dział marketingu opracował pomysł kreatywny, a aktorzy, którzy w nim zagrali, to pracownicy firmy. Co ciekawe – billboard kręcony był na terenie firmy! W budowę planu zdjęciowego również zaangażowani byli pracownicy firmy: - Sami przygotowaliśmy plan zdjęciowy oraz stworzyliśmy aranżacje pomieszczeń – mówi Anna Skudlarska, jedna z kilku osób zaangażowanych w pracę. - Dla nas było to niesamowite wyzwanie i szansa na pokazanie firmy jako lidera w swojej branży. Cieszymy się także z zaufania, jakim obdarowali nas Właściciele firmy.
A to nie wszystko
Na naszym kanale na YouTube udostępnimy kilka krótkich filmów poradnikowych o pakowaniu prezentów. Pojawią się one już pod koniec listopada. W ramach akcji świątecznej przez cały grudzień będą organizowane różne aktywności i promocje konsumenckie.
Źródło: Eurofirany