logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna kampania firmy Eurofirany

  PR 20.11.2017, przeczytano 785 razy
ilustracjastrzałka

2 listopada 2017 r. ruszyła świąteczna kampania marki Eurofirany. Motywem przewodnim wszystkich materiałów jest rodzina i czas spędzony w gronie najbliższych, prezenty, choinka i piękne wnętrza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-firmy-eurofirany,34544,artykul.html

Kampania składa się z kilku elementów. Na rynku obecny jest już katalog, w którym zaprezentowane są świąteczne wnętrza w kilku stylach. Każdy Klient jest w stanie odnaleźć w nim pomysł dla siebie na świąteczny wystrój swojego domu. Pełna wersja katalogu jest już dostępna na stronie www.eurofirany.com.pl.

A niedługo mini wersja katalogu ukaże się jako dodatek do magazynu Twój Styl. Dla wielbicieli stylowych wnętrz przygotowaliśmy specjalny kod promocyjny umożliwiający zakup naszych produktów w specjalnej cenie.

W przygotowanie oferty świątecznej zaangażowane są także nasze blogerki. W listopadzie i w grudniu planujemy publikację kilku artykułów wspierających naszych Klientów w przygotowaniach do Świąt Bożego Narodzenia.

Pojawimy się także w telewizji. Od 17 listopada w najważniejszych kanałach telewizyjnych (m. in. TVN, TVP, Polsat czy HGTV) będzie można zobaczyć unikalny billboard sponsorski.

Co jest takiego unikalnego w naszej reklamie?

Można powiedzieć, że prawie wszystko. Firma postawiła na swoich pracowników i pozwoliła na przygotowanie autorskiego billboardu sponsorskiego. Dział marketingu opracował pomysł kreatywny, a aktorzy, którzy w nim zagrali, to pracownicy firmy. Co ciekawe – billboard kręcony był na terenie firmy! W budowę planu zdjęciowego również zaangażowani byli pracownicy firmy: - Sami przygotowaliśmy plan zdjęciowy oraz stworzyliśmy aranżacje pomieszczeń – mówi Anna Skudlarska, jedna z kilku osób zaangażowanych w pracę. - Dla nas było to niesamowite wyzwanie i szansa na pokazanie firmy jako lidera w swojej branży. Cieszymy się także z zaufania, jakim obdarowali nas Właściciele firmy.

A to nie wszystko

Na naszym kanale na YouTube udostępnimy kilka krótkich filmów poradnikowych o pakowaniu prezentów. Pojawią się one już pod koniec listopada. W ramach akcji świątecznej przez cały grudzień będą organizowane różne aktywności i promocje konsumenckie.

Źródło: Eurofirany

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: miejskie akcenty na wyjazdowej koszulce Manchesteru City
Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, czyli...
Nowy aparat Olympus OM-D E-M10 Mark IV
OLYMPUS prezentuje najnowszy aparat systemu Mikro Cztery Trzecie - OM-D E-M10 Mark lV, który jest doskonałą propozycją dla mobilnych i kreatywnych fotografów. Kompaktowy, lekki korpus z bardziej ergonomicznym uchwytem i nowymi użytecznymi funkcjami, które sprawiają, że profesjonalna jakość zdjęć dostępna jest praktycznie dla każdego. 5-osiowa stabilizacja...
Grupa Polsat promuje instalacje fotowoltaiczne Esoleo
Ruszyła emisja najnowszej kampanii promującej uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO. Kampania ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim dużo mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki kompleksowej obsłudze zapewnianej przez doradców z...
Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim
Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE myBodyID.
Przychód Partner of Promotion za 2019 wyniósł 44,7 mln PLN, a fee income - 26,8 mln PLN.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764