logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna kampania Helio

  PR 25.11.2019, przeczytano 524 razy
ilustracjastrzałka

Bakaliowa marka HELIO od lat prowadzi wyróżniające się na tle branży kampanie medialne promujące wizerunek zdrowej marki - na co dzień i od święta. Linia bakalii bez konserwantów HELIO Natura czy unikalne masy do ciast HELIO bez glutenu i tłuszczu palmowego to bestsellerowe produkty polskiego producenta, których sprzedaż w kluczowym dla branży okresie przedświątecznym co roku wspierana jest intensywną kampanią reklamową prowadzoną w wysokozasięgowych kanałach komunikacji. W ostatnich latach wartość realizowanych kampanii wyceniana była przez niezależne agencje badawcze na kilkanaście milionów złotych rocznie, co stanowiło lwią część wydatków promocyjnych całej branży. Przykładowo masy do ciast HELIO jako jedyne promowane były w ostatnim czasie w TV.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-helio,384866,artykul.html

Marka HELIO jest również bardzo aktywna w social mediach, w tym na swoich profilach społecznościowych, gdzie na bieżąco komunikuje się ze swoimi fanami, ale też współpracuje z popularnymi blogerami kulinarnymi i influencerami, którzy regularnie polecają i wykorzystują produkty HELIO m.in. w autorskich przepisach, dzieląc się nimi ze swoją społecznością. By zachęcić Internautów do wspólnej, kulinarnej przygody z HELIO, polski producent bakalii publikuje także na swoim na kanale YT „HELIO – Bakaliowe klimaty” – praktyczne i efektowne wideo przepisy w modnej technice szybkiego montażu. Jest również autorem kampanii viralowych - zabawnych filmików, m.in. z Hardcorowym Koksem „Najpierw masa, później… ciacho! Z HELIO nie ma lipy!”, które cieszą się sporą popularnością zwłaszcza wśród młodszego pokolenia.

Przed nami kolejna świąteczna kampania podczas której HELIO z pewnością pozytywnie wyróżni się na tle konkurencyjnych produktów, zapewniając konsumentom masę smakowitej rozrywki i kulinarnych inspiracji w bakaliowym klimacie ze świątecznymi przebojami HELIO w roli głównej

Źródło: HELIO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764