logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna kampania marki Jacobs

  PR 22.11.2019, przeczytano 516 razy
ilustracjastrzałka

W tym tygodniu wystartowała ogólnopolska kampania świąteczna marki Jacobs. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-marki-jacobs,384817,artykul.html

Od połowy listopada marka Jacobs jest obecna ze świątecznym spotem reklamowym w ogólnopolskiej telewizji. Kampania świąteczna, podkreślająca że Jacobs to najlepsza kawa na święta, potrwa do końca roku, a realizowana jest w głównych kanałach stacji Polsat, TVP, TVN, jak i tematycznych.

Ponadto, dla wzmocnienia świątecznego przekazu, z początkiem grudnia startuje kampania outdoorowa, która swoim zasięgiem obejmie 12 miast Polski.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, kreację przygotowała agencja Saatchi.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Korzenie jej działalności sięgają 1906 roku. Na przełomie lat 50/60 XX wieku wprowadziła na rynek pierwsze na świecie kserokopiarki. O kim mowa? O firmie Xerox, jednym z największych na świecie dostawców cyfrowych drukarek oraz usług zarządzania drukiem, której polski oddział, z początkiem kwietnia, dołączył do grona klientów agencji WĘC PR.
Do Mobiem dołącza Hubert Skubij
Od kwietnia br. do agencji Mobiem Polska, należącej do Grupy Interia.pl, dołącza Hubert Skubij. Nowy Senior Account Manager ma odpowiadać za obsługę klientów indywidualnych oraz domów mediowych. Do jego obowiązków będzie należeć m.in. sprzedaż produktów i usług spółki,  a także tworzenie dedykowanych ofert handlowych. Zajmie się...
W styczniu 2020 More Bananas nawiązało współpracę z kolejnym klientem. Agencja marketingowa zadba o spójny wizerunek marek Muduko i Zu&Berry w social media.
#Wdomutezjestnaj - nowa akcja Lotos
Grupa LOTOS rozpoczęła w mediach społecznościowych akcję #wDomuTezJestNAJ, która łączy w sobie różnorodne działania online i stanowi rozszerzenie platformy komunikacyjnej marki LOTOS „NAJ nie bierze się znikąd”. W akcji biorą udział m.in. sportowcy oraz instytucje kultury, z którymi współpracuje koncern.
Schulz brand friendly: Zupełnie inne święta
Wielkanoc w tym roku będzie wyglądać zupełnie inaczej. Dlatego, jako branża, zróbmy razem coś dobrego
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764