logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna kampania Perfumerii Douglas

  PR 04.12.2018, przeczytano 1130 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „#believeinangels” wystartowała kampania świąteczna Perfumerii Douglas, w której gwiazdą spotu telewizyjnego jest znana brytyjska modelka i aktorka Cara Delevigne. Kampania tv obejmuje stacje ogólnopolskie i tematyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-perfumerii-douglas,380401,artykul.html

Przez cały grudzień kampanię tv wspiera akcja typu roadshow „Believe in Angels”. W wybranych centrach handlowych największych miast Polski na specjalnym stoisku Douglasa będzie można zapakować prezent, wygrawerować życzenia, skorzystać ze specjalnych promocji, a w Złotych Tarasach w Warszawie na zwieńczenie akcji spotkać zaproszone do współpracy gwiazdy i wspólnie z nimi zrobić zakupy.

W social mediach prowadzona jest komunikacji produktowa i wizerunkowa na Facebooku i Instagramie, a z początkiem grudnia startuje chatbot – Doradca Prezentowy Perfumerii Douglas.

Digitalowa odsłona kampanii zakupiona została w modelu programatycznym oraz wsparta działaniami performance’owymi. Przedświąteczny etap kampanii zostanie wzmocniony dodatkowo kampanią radiową.

Za całość działań – planowanie i zakup mediów, eventy, social media, współpracę z influencerami odpowiada Havas Media i wyspecjalizowane unity w ramach Havas Media Group (Socialyse, Havas Sports and Entertainment). Za część kreatywną kampanii ATL i BTL odpowiada agencja Brasil.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764