logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna kampania reklamowa Polsat Box

  PR 11.11.2022, przeczytano 301 razy
ilustracja

Polsat Box rozpoczął emisję nowej, świątecznej kampani reklamowej, zachęcającej do skorzystania z najnowszych promocji zapewniających 6 miesięcy oferty telewizyjnej na start bez opłat. W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do świąt i przy okazji odkrywa, że różnorodna i bogata oferta Polsat Box przypomina magiczny worek św. Mikołaja, w którym każdy znajdzie coś dla siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-reklamowa-polsat-box,397937,artykul.html

Nowa kampania przedstawia świąteczne propozycje operatora z bogactwem popularnych kanałów, stacjami premium z kinowymi hitami i najpopularniejszymi wydarzeniami sportowymi, a także usługami Disney+ i HBO Max i będzie prowadzona m.in.:

  • w telewizji – w wersji 30”
  • online – z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych i wideo oraz social media
  • w rozgłośniach radiowych ogólnopolskich i lokalnych.

Spot telewizyjny przenosi nas do domu rodziny Braciaków, która przygotowuje się do świąt. Kiedy mama z córką pieką świąteczne słodkości, nagle pada pytanie: Jak to jest, że w worku św. Mikołaja mieszczą się wszystkie prezenty? Z odpowiedzią przybywa tata, który porównuje magiczny worek św. Mikołaja do bogatej oferty Polsat Box, zapewniającej dostęp do najlepszej rozrywki dla każdego, w jednym miejscu. Aby to sprawdzić, cała rodzina przenosi się na kanapę i wspólnie wybierają ulubiony program.

Promocja „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat” została wprowadzona 7 listopada i obowiązuje w każdej z 4 oferowanych przez Polsat Box technologii: satelitarnej, kablowej IPTV, internetowej OTT z dekoderem oraz naziemnej.

Metryczka kampanii

  • Kreacja: Agencja Freundschaft
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, Muzo.fm, VOX, Eska, Radio ZET)
  • Dom mediowy: iProspect.

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
Alfa TVP i Belsat TV dostępne na szóstym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej
Wprowadzenie do dystrybucji naziemnej programów TVP Alfa i Belsat TV zapewni widzom z całej Polski możliwość ich swobodnego odbioru, w szczególności tym, dla których naziemna telewizja cyfrowa jest głównym źródłem odbioru sygnału telewizyjnego. Oba kanały od 24 stycznia są nadawane w nowym standardzie DVB-T2/HEVC, w wysokiej rozdzielczości...
W ramach akcji przygotowaliśmy dwie aukcje.
Pierwsze wydanie czasopisma Murator ukazało się w styczniu 1983 roku i liczyło 64 strony. Do tej pory wydanych zostało 466 numerów miesięcznika.
To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764