logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna kampania reklamowa Polsat Box

  PR 11.11.2022, przeczytano 564 razy
ilustracja

Polsat Box rozpoczął emisję nowej, świątecznej kampani reklamowej, zachęcającej do skorzystania z najnowszych promocji zapewniających 6 miesięcy oferty telewizyjnej na start bez opłat. W spocie telewizyjnym rodzina Braciaków przygotowuje się do świąt i przy okazji odkrywa, że różnorodna i bogata oferta Polsat Box przypomina magiczny worek św. Mikołaja, w którym każdy znajdzie coś dla siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-reklamowa-polsat-box,397937,artykul.html

Nowa kampania przedstawia świąteczne propozycje operatora z bogactwem popularnych kanałów, stacjami premium z kinowymi hitami i najpopularniejszymi wydarzeniami sportowymi, a także usługami Disney+ i HBO Max i będzie prowadzona m.in.:

  • w telewizji – w wersji 30”
  • online – z wykorzystaniem zasięgowych form reklamowych i wideo oraz social media
  • w rozgłośniach radiowych ogólnopolskich i lokalnych.

Spot telewizyjny przenosi nas do domu rodziny Braciaków, która przygotowuje się do świąt. Kiedy mama z córką pieką świąteczne słodkości, nagle pada pytanie: Jak to jest, że w worku św. Mikołaja mieszczą się wszystkie prezenty? Z odpowiedzią przybywa tata, który porównuje magiczny worek św. Mikołaja do bogatej oferty Polsat Box, zapewniającej dostęp do najlepszej rozrywki dla każdego, w jednym miejscu. Aby to sprawdzić, cała rodzina przenosi się na kanapę i wspólnie wybierają ulubiony program.

Promocja „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat” została wprowadzona 7 listopada i obowiązuje w każdej z 4 oferowanych przez Polsat Box technologii: satelitarnej, kablowej IPTV, internetowej OTT z dekoderem oraz naziemnej.

Metryczka kampanii

  • Kreacja: Agencja Freundschaft
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, Muzo.fm, VOX, Eska, Radio ZET)
  • Dom mediowy: iProspect.

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764