logo
WIADOMOŚCI

Świąteczna kampania Saatchi IS dla Carrefour

  PR 05.12.2017, przeczytano 330 razy
ilustracjastrzałka

Co dom to tradycja, dlatego na święta w Carrefour ma być wszystko – taki dekret ogłasza Napoleon w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej autorstwa Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-saatchi-is-dla-carrefour,34734,artykul.html

Nad wigilijnym stołem Gwiazdor i św. Mikołaj sprzeczają się nad sposobem serwowania tego samego wigilijnego dania. Spór zażegnuje Napoleon stwierdzając, że przecież co dom to inna tradycja, dlatego zarządza, że w Carrefour  ma być wszystko co potrzebne, by przygotować udane święta wedle własnych upodobań. Bo choć przepisy i pomysły mogą się różnić, to jedno pozostaje niezmienne – udane święta to u nas tradycja.

Oprócz standardowych działań ATL-owych kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour i materiały POS.

Saatchi & Saatchi IS odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360 – aktywności obejmują TV, Radio, www.carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z kampanią są przewidziane na Facebooku i POS.

Elementem uzupełniającym kampanii są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.

Powyższa kampania to kontynuacja, repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi Saatchi IS realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w TV, OOH, radiu, digitalu i sklepie.

Misja Napoleona w Carrefour jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Bohater kampanii wyjaśnia i przybliża klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność sklepów, ale co ważniejsze – bliskość w relacjach z klientami.

Client Service: Magdalena Karaś, Client Service Director
Kreacja: Michał Desowski, Deputy Creative Director, Rafał Nagiecki, Design Department Executive Director
Produkcja: Maria Gołosz, TV Producer
Reżyseria: Sebastian Pańczyk
Dom produkcyjny: Dobro
Studio postprodukcyjne: Platige Image
Planowanie i Zakup Mediów: Arena Media i K2 Media

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

www.saatchi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum
Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez...
Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio Stada
Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Kampania „Opowiem ci o zbrodni”
A+E Networks rozpoczęło kampanię reklamową 6-odcinkowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”. Program debiutuje w telewizji kryminalnej Crime+Investigation Polsat (CI Polsat) w środę, 17 października o godz. 22:00. Programowi towarzyszy również książka (Kompania Mediowa) oraz  nagrana na jej podstawie seria audiobooków wydanych przez Storytel.
#Głodni pomagania – PCK opowiada o kampanii dotyczącej niedożywienia
Od pierwszych dni października bilbordy, profile w mediach społecznościowych, a nawet ekrany w wagonach warszawskiego metra zapełniły wizerunki polskich gwiazd dyskutujących na temat głodu. Dzisiaj cala zagadka się wyjaśniła – znani i lubiani okazali się najbardziej spragnieni… niesienia pomocy. Kogo i w jaki sposób wspierają m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna...
Xerox został liderem światowego rankingu  dostawców usług zarządzania drukiem (MPS) organizowanego przez agencję Quocirca. Dziewiąty rok z rzędu!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone