WIADOMOŚCI

Świąteczna kampania Saatchi IS dla Carrefour

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 05.12.2017, przeczytano 137 razy
ilustracjastrzałka
Świąteczna kampania Saatchi IS dla Carrefour

Co dom to tradycja, dlatego na święta w Carrefour ma być wszystko – taki dekret ogłasza Napoleon w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej autorstwa Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-saatchi-is-dla-carrefour,34734,artykul.html

Nad wigilijnym stołem Gwiazdor i św. Mikołaj sprzeczają się nad sposobem serwowania tego samego wigilijnego dania. Spór zażegnuje Napoleon stwierdzając, że przecież co dom to inna tradycja, dlatego zarządza, że w Carrefour  ma być wszystko co potrzebne, by przygotować udane święta wedle własnych upodobań. Bo choć przepisy i pomysły mogą się różnić, to jedno pozostaje niezmienne – udane święta to u nas tradycja.

Oprócz standardowych działań ATL-owych kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour i materiały POS.

Saatchi & Saatchi IS odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360 – aktywności obejmują TV, Radio, www.carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z kampanią są przewidziane na Facebooku i POS.

Elementem uzupełniającym kampanii są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.

Powyższa kampania to kontynuacja, repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi Saatchi IS realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w TV, OOH, radiu, digitalu i sklepie.

Misja Napoleona w Carrefour jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Bohater kampanii wyjaśnia i przybliża klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność sklepów, ale co ważniejsze – bliskość w relacjach z klientami.

Client Service: Magdalena Karaś, Client Service Director
Kreacja: Michał Desowski, Deputy Creative Director, Rafał Nagiecki, Design Department Executive Director
Produkcja: Maria Gołosz, TV Producer
Reżyseria: Sebastian Pańczyk
Dom produkcyjny: Dobro
Studio postprodukcyjne: Platige Image
Planowanie i Zakup Mediów: Arena Media i K2 Media

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

www.saatchi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
poniedziałek 18.12.2017, 136 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone