logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna kampania T-mobile

  PR 16.11.2017, przeczytano 902 razy
ilustracjastrzałka

Od 16 listopada 2017 T‑Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię w ramach której przygotował konkurs oraz specjalną ofertę z Samsungiem Galaxy S7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-t-mobile,34502,artykul.html

Poszukiwanie świątecznych podarunków dostarcza mnóstwo radości, ale jest też zwykle nie lada wyzwaniem. Mając ten fakt na uwadze, T‑Mobile, oprócz zwyczajowych promocji, przygotował w tym roku coś jeszcze. Operator uruchamia już od jutra konkurs na najbardziej kreatywna kartkę świąteczną. W tym celu stworzył specjalną stronę internetową, dostępną pod adresem www.zyczdobrze.pl. Za jej pośrednictwem każdy będzie mógł umieścić zrobione przez siebie zdjęcie, przyozdobić je świątecznymi akcentami graficznymi a następnie wysłać do bliskiej osoby. Codziennie wybrana zostanie najbardziej atrakcyjna, oryginalna i kreatywna kartka, a jej nadawcę sieć nagrodzi dwoma smartfonami Samsung Galaxy S7 wraz z bezpłatnym abonamentem na dwa lata.

Nowy smartfon pod choinką

Oprócz świątecznej zabawy T‑Mobile przygotował specjalną propozycję. Dla wszystkich, którzy zdecydują się przenieść swój numer sieci obniża o 700 zł cenę na start Samsunga Galaxy S7. W ramach abonamentu klienci otrzymają nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci, SMS-y i MMS-y oraz dostęp do internetu bez limitu danych.

Świąteczną propozycję T Mobile wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa. Dwa nowe spoty pojawią się już jutro w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kampania realizowana będzie ponownie pod hasłem „Teraz Możesz!”, w charakterystycznej dla T‑Mobile stylistyce. W spotach zobaczymy jak, pomimo wszechobecnego przedświątecznego rozgardiaszu, bohaterowie próbują jak najlepiej przygotować się do celebrowania tego szczególnego okresu w roku. Propozycja T‑Mobile stanowić będzie dla nich prawdziwe ułatwienie.

Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital (w tym social media), OOH i punktach sprzedaży. Kampanię przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764