Od 16 listopada 2017 T‑Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię w ramach której przygotował konkurs oraz specjalną ofertę z Samsungiem Galaxy S7.
Poszukiwanie świątecznych podarunków dostarcza mnóstwo radości, ale jest też zwykle nie lada wyzwaniem. Mając ten fakt na uwadze, T‑Mobile, oprócz zwyczajowych promocji, przygotował w tym roku coś jeszcze. Operator uruchamia już od jutra konkurs na najbardziej kreatywna kartkę świąteczną. W tym celu stworzył specjalną stronę internetową, dostępną pod adresem www.zyczdobrze.pl. Za jej pośrednictwem każdy będzie mógł umieścić zrobione przez siebie zdjęcie, przyozdobić je świątecznymi akcentami graficznymi a następnie wysłać do bliskiej osoby. Codziennie wybrana zostanie najbardziej atrakcyjna, oryginalna i kreatywna kartka, a jej nadawcę sieć nagrodzi dwoma smartfonami Samsung Galaxy S7 wraz z bezpłatnym abonamentem na dwa lata.
Nowy smartfon pod choinką
Oprócz świątecznej zabawy T‑Mobile przygotował specjalną propozycję. Dla wszystkich, którzy zdecydują się przenieść swój numer sieci obniża o 700 zł cenę na start Samsunga Galaxy S7. W ramach abonamentu klienci otrzymają nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci, SMS-y i MMS-y oraz dostęp do internetu bez limitu danych.
Świąteczną propozycję T Mobile wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa. Dwa nowe spoty pojawią się już jutro w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kampania realizowana będzie ponownie pod hasłem „Teraz Możesz!”, w charakterystycznej dla T‑Mobile stylistyce. W spotach zobaczymy jak, pomimo wszechobecnego przedświątecznego rozgardiaszu, bohaterowie próbują jak najlepiej przygotować się do celebrowania tego szczególnego okresu w roku. Propozycja T‑Mobile stanowić będzie dla nich prawdziwe ułatwienie.
Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital (w tym social media), OOH i punktach sprzedaży. Kampanię przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
Źródło: T-Mobile