logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna kampania wizerunkowa Nova Park

  PR 20.11.2019, przeczytano 647 razy
ilustracjastrzałka

NoVa Park zaprasza na zakupy w gwiazdkowym nastroju! Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa mająca zachęcić do częstszych wizyt w Centrum w okresie przedświątecznym oraz promująca NoVa Park jako idealne miejsce do bożonarodzeniowych zakupów i spędzenia czasu wolnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-kampania-wizerunkowa-nova-park,384784,artykul.html

Wyraziste i przykuwające uwagę tło w wyróżniającym się fioletowym kolorze, a także symbol graficzny – gwiazdka – okalający postacie to główne elementy linii kreatywnej NoVa Park, której celem jest zaprezentowanie NoVa Park jako obiektu rodzinnego z bogatą ofertą handlową oraz licznymi gwiazdkowymi atrakcjami, do którego warto zajrzeć w tym niezwykłym czasie przedświątecznym.

Grudniowe dni w NoVa Park będą pełne magicznych atrakcji dla całej rodziny. Nie zabraknie eventów dla dzieci, akcji prosprzedażowej z upominkami w podziękowaniu za zakupy w NoVa Park, a także jarmarku świątecznego, na które zapraszamy nie tylko mieszkańców Gorzowa, ale także całego regionu.

- Najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park zachęca mieszkańców Gorzowa i regionu do odwiedzin naszego Centrum w okresie przedświątecznym. Zależało nam na podkreśleniu wizerunku NoVa Park jako miejsca rodzinnego i przyjaznego, w którym panuje gwiazdkowa atmosfera sprzyjająca poszukiwaniu idealnych prezentów świątecznych dla naszych najbliższych – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Świąteczna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, radia, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764