logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna metamorfoza Media Expert

  PR 11.12.2018, przeczytano 764 razy
ilustracjastrzałka

Sieć Media Expert zmienia nazwę na Prezenty Expert. To efekt świątecznej metamorfozy, o której plotki w mediach pojawiły się kilka dni temu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-metamorfoza-media-expert,380492,artykul.html

- Jesteśmy największą siecią elektromarketów w Polsce, a święta to tradycyjny okres kupowania prezentów – także w naszych sklepach. Dlatego chcemy pomóc naszym Klientom w tym gorącym okresie i wierzymy, że przyjęcie nazwy PREZENTY EXPERT dodatkowo nas do tego zmotywuje. Będziemy inspirować miliony Polaków do postawienia na modne i praktyczne prezenty technologiczne. Wierzę, że efekty naszej pracy odczują i docenią wszyscy nasi Klienci - i obdarowujący, i obdarowani. – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy.

Prezenty Expert

To nowa nazwa, idealnie wpisująca się w oczekiwania klientów, którzy poszukują pomysłów na świąteczne podarunki. Celem kampanii reklamowej jest zainspirowanie Polaków do wyboru idealnego miejsca na zakup wymarzonych prezentów dla najbliższych, zarówno tych najmłodszych, jak i nieco starszych. W dodatku wygodnie, w jednym miejscu i na każdą kieszeń.

Przypomnijmy, że od lat produkty elektroniki użytkowej – smartfony, laptopy, nowoczesne telewizory, gry i konsole, produkty do pielęgnacji ciała, czy technologiczne nowinki są wskazywane jako najbardziej pożądane prezenty świąteczne. To najprostszy sposób na minimalizację ryzyka świątecznych „wpadek”. Warto się zastanowić, czy w tym roku skarpetek nie zastąpić bezprzewodowym głośnikiem, w miejsce kolejnego krawata kupić motywujący do aktywności sportowej smartwatch, a tegorocznej emisji klasyki kina „Kevin sam w domu” nie obejrzeć wspólnie z bliskimi na nowym, dużym telewizorze.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

- Pomysłów na zakup naprawdę udanych prezentów z pewnością nie zabraknie. Tym bardziej, że klienci znajdą w ofercie Prezenty Expert atrakcyjne produkty w różnych kategoriach cenowych, a nasi pracownicy chętnie będą służyć wsparciem, wiedzą i doświadczeniem. – dodaje Mystkowski. Sieć zapowiada, że na stronie mediaexpert.pl pojawi się również specjalny świąteczny prezentownik z podpowiedziami, jakie prezenty mogą być najlepiej dopasowane do obdarowywanej osoby.

Cała akcja, co zapewne nie będzie zaskoczeniem, potrwa do 24 grudnia. Ale warto już teraz skorzystać z promocji i ofert cenowych, aby nie zostawiać zakupu na ostatnią chwilę.

- Zaoszczędzony czas pomoże nam wszystkim złapać chwilę oddechu przed samymi świętami. – podsumowuje Mystkowski.

Źródło: Media Expert

www.mediaexpert.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764