logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie

  PR 11.12.2024, przeczytano 587 razy
ilustracjastrzałka

Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-swiateczna-odslona-symulatora-biedronki-w-robloxie,406826,artykul.html

Aktualizacja Symulatora Biedronki ma na celu wprowadzić graczy w świąteczną atmosferę. Nowości, jakie zostały przygotowane to m.in. kalendarz adwentowy, w którym gracze codziennie będą otrzymywali losowe przedmioty, prezenty-niespodzianki oraz świąteczny tor wyścigowy umożliwiający graczom rywalizację o nagrody. 

Symulator Biedronki, uruchomiony nieco ponad miesiąc temu już teraz może pochwalić się spektakularnymi wynikami - a to dopiero pierwszy update! W szczytowy weekend zakwalifikował się do 1000 najpopularniejszych gier na Robloxie (wśród aż 40 MILIONÓW gier na całym świecie!). Ma też największą wśród marek (na polskim rynku) społeczność, liczącą ponad 42 tysiące osób i najwyższe uznanie graczy (like/dislike ratio). Dalszy rozwój tego świata pozwala ciągle zaskakiwać graczy, a marce buduje wyjątkową platformę komunikacji z młodym odbiorcą. - mówi Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales Gameset

Wprowadzony do gry kalendarz adwentowy ma pomóc graczom w odliczaniu dni do Świąt. Codziennie,  do 24 grudnia użytkownicy otrzymają niespodzianki za zalogowanie się do gry. Dodatkowo, na graczy czekają również prezenty, które będą pojawiać się w losowych momentach rozgrywki. Do zdobycia są m.in. modele zabawek, dostępne w Biedronce oraz kody rabatowe na zakupy. W ramach nowych funkcjonalności pojawi się również świąteczny tor wyścigowy, na którym użytkownicy mogą rywalizować, ścigając się w specjalnie przygotowanych pojazdach. 

Za strategię, kreację, realizację kampanii oraz aktualizację gry odpowiada agencja Gameset (Grupa Lifetube).

Źródło: Lifetube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą...
Grono firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations stale się powiększa. Do SAPR dołącza WeCom PR – agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. Tym samym SAPR konsekwentnie rozwija platformę zrzeszającą ekspertów PR w Polsce.
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję
22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.
Insignia kolejny rok z Südzucker
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych
Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764