logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

  PR 10.12.2021, przeczytano 731 razy
ilustracja

Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku, w tym płatnościach zbliżeniowych BLIK oraz usłudze goodie cashback.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-reklama-aplikacji-mobilnej-banku-millennium,394112,artykul.html

− Zapach pierników kojarzy nam się zazwyczaj z bardzo przyjemnym czasem w roku - mówi Radek Kotarski w najnowszej reklamie Banku Millennium. - Bardzo przyjemnie kojarzy się też innowacyjna aplikacja mobilna Banku Millennium, z którą łatwo płacisz zbliżeniowo BLIKIEM a gdy zapragniesz przedłużyć radosną atmosferę zakupy z funkcją goodie cashback zapewnią ci zwrot części wydatków – dodaje.

Reklama będzie emitowana w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Corner Shop, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764