Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku, w tym płatnościach zbliżeniowych BLIK oraz usłudze goodie cashback.
− Zapach pierników kojarzy nam się zazwyczaj z bardzo przyjemnym czasem w roku - mówi Radek Kotarski w najnowszej reklamie Banku Millennium. - Bardzo przyjemnie kojarzy się też innowacyjna aplikacja mobilna Banku Millennium, z którą łatwo płacisz zbliżeniowo BLIKIEM a gdy zapragniesz przedłużyć radosną atmosferę zakupy z funkcją goodie cashback zapewnią ci zwrot części wydatków – dodaje.
Reklama będzie emitowana w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Corner Shop, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: Bank Millennium