logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna reklama OSM Piątnica w blokach charytatywnych stacji telewizyjnych

  PR 16.12.2020, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

Boże Narodzenie 2020 ze względu na trwającą pandemię będzie miało wyjątkowy charakter. W tym szczególnym roku OSM Piątnica przyłączyła się do dwóch inicjatyw, które niosą pomoc najbardziej potrzebującym. Świąteczny spot Piątnicy został wyemitowany w 2 specjalnych blokach reklamowych – 12 grudnia o 19:20 na antenie TVN i 24 grudnia o godz. 18:00 w telewizji PULS. W ten sposób marka Piątnica przyłączyła się do pomocy potrzebującym w okresie świątecznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-reklama-osm-piatnica-w-blokach-charytatywnych-stacji-telewizyjnych,389589,artykul.html

Projekt #TVNpomagajmysobie odpowiada na bieżące problemy branży HoReCa, w tym restauracji, jednocześnie dając szansę najuboższym na ciepły, pełnowartościowy posiłek. W ramach akcji #PulsSeniorom realizowanej przez TV PULS przekazane zostanie wsparcie dla osób starszych i samotnych.

#TVNpomagajmysobie

Inicjatywa TVN łączy pomaganie osobom potrzebującym ze wsparciem restauracji, które w wyniku obostrzeń związanych z pandemią dotknięte zostały dużymi ograniczeniami w prowadzonej działalności. Wpłynęło to na trudną sytuację całej branży HoReCa – wiąże się ze spadkiem dochodów, obniżaniem pensji pracowników, prowadzi do redukcji etatów czy zamykania lokali. Skutki pandemii odczuwane są także przez dostawców związanych z branżą – producentów i dystrybutorów.

- HoReCa jest ważnym segmentem działalności OSM Piątnica, dlatego poprzez udział w projekcie i obecność w specjalnym bloku reklamowym pomagamy realizować cele akcji #TVNpomagajmysobie, wspierając jednocześnie naszych partnerów biznesowych z branży gastronomicznej – mówi prezes OSM Piątnica Zbigniew Kalinowski.

W ramach inicjatywy #TVNpomagajmysobie restauracje, które zgłosiły się do udziału w akcji i zostaną wybrane, otrzymają zamówienia na przygotowanie w okresie świątecznym ciepłych posiłków dla ubogich. Dostawy będą realizowane w dniach 14 – 24 grudnia. Każda wybrana restauracja będzie przygotowywać 50 posiłków dziennie przez 11 dni oraz po 50 dań świątecznych – na każdy z 2 dni Bożego Narodzenia. Wyboru restauracji dokonują organizacje charytatywne współpracujące z lokalnymi Bankami Żywności w całej Polsce.

#PulsSeniorom

Telewizja PULS wyemituje 24 grudnia o godz. 18:00 Wigilijny Blok Reklamowy Pomocy Seniorom, z którego wpływy zostaną w całości przeznaczone Fundacji TV Puls „Pod Dębem”. Celem fundacji jest działanie na rzecz poprawy jakości życia osób starszych w Polsce. Fundacja działa zarówno na rzecz potrzebujących osób prywatnych, jak i domów pomocy społecznej. W swoich działaniach łączy pomoc materialną z przeciwdziałaniem wykluczania seniorów z życia społecznego i uwrażliwianie młodego pokolenia na potrzeby tej grupy społecznej.

Obecność reklamy Piątnicy w Wigilijnym Bloku Reklamowym Pomocy Seniorom w TV PULS to gest pomocy, by uczynić święta lepszymi dla osób starszych i często samotnych.

Wszystkiego najlepszego w te święta – z Piątnicy, no bo skąd!

W specjalnych blokach reklamowych na antenie TVN i telewizji PULS wyemitowany zostanie świąteczny spot Piątnicy, w którym znana już konsumentom z wcześniejszych kampanii babcia Eugenia przygotowuje najlepszy świąteczny sernik z produktów z Piątnicy. Komunikacja OSM Piątnica doskonale wpisuje się w idee akcji #TVNpomagajmysobie oraz #PulsSeniorom – wspaniały posiłek przygotowany z najwyższej jakości składników to doskonały sposób na okazanie uczuć.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764