logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą

  PR 03.12.2021, przeczytano 340 razy
ilustracjastrzałka
Grand Prix konkursu fotograficznego 12. edycji Świeć się z Energą Fot. Piotr Skrzypiec

Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi instalacja fotowoltaiczna od Energi Obrotu. Akcji towarzyszy konkurs fotograficzny o tematyce świątecznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczna-rywalizacja-miast-i-pomaganie-ze-swiec-sie-z-energa,393991,artykul.html

Początek grudnia to szczególny czas, gdy ulice, skwery i domy rozbłyskują tysiącami świateł, a wszyscy zaczynają odliczać dni do Bożego Narodzenia. Im bliżej Świąt, tym częściej mamy ochotę na wizytę na jarmarku bożonarodzeniowym czy wieczorny spacer, który często pozwala na nowo odkryć nasze miejscowości. Wszystko za sprawą feerii mieniących się barw, gry światła i cienia czy też pierwszych opadów śniegu. W takich okolicznościach miękną nawet najtwardsze serca, czego dowodem są tysiące zdjęć nadsyłanych co roku ze zgłoszeniami miejscowości do ogólnopolskiego Plebiscytu Miast i na konkurs fotograficzny Świeć się z Energą.

Doskonała zabawa dla lokalnych patriotów

Największe emocje w Świeć się z Energą wywołuje oczywiście coroczny Plebiscyt Miast, w którym głosujemy na najpiękniejsze miasta w województwie, a w finale decydujemy, które z nich zasługuje na tytuł Świetlnej Stolicy Polski.

ilustracjastrzałka

Chełm – Świetlna Stolica Polski 11. edycji Świeć się z Energą

– Mam nadzieję, że 13. edycja dobroczynnej akcji Energi z Grupy ORLEN wywoła tradycyjnie pozytywne emocje w sercach tysięcy Polaków, którzy z dumą zagłosują na swoje pięknie rozświetlone miasta – mówi Justyna Kruszewska, dyrektor Departamentu Marketingu Energi SA. – Szanse swojej miejscowości na wygraną i charytatywne nagrody, możemy zwiększyć dzięki mobilizacji i zaangażowaniu dobrej, sąsiedzkiej energii. Dlatego zachęcamy do systematycznego głosowania oraz dopingujmy do tego swoją rodzinę i znajomych – dodaje.

Gdzie trafia pomoc od Energi?

Co roku każdy z 16 laureatów plebiscytu otrzymuje nagrody, które następnie trafiają do osób w potrzebie. Dzięki akcji wartość charytatywnego wsparcia przekroczyła w tym roku 1,2 mln zł. Sprzęt trafił do dziesiątek placówek pomocowych i setek rodzin oraz osób indywidualnych z całej Polski. Energooszczędne lodówki, pralki, kuchnie i lampy UV-C służące do dezynfekcji pomieszczeń przekazywane są m.in. domom dziecka, domom seniora czy rodzinom w potrzebie. Sprzęt ten ułatwia im codzienne życie, a także pozwala ograniczyć zużycie energii elektrycznej i wody.

ilustracjastrzałka

Uroczystość przekazania dobroczynnych nagród dla mieszkańców Chełma

W tym roku jedna z placówek otrzyma także dodatkowo nowoczesną instalację fotowoltaiczną dobraną przez ekspertów spółki Energa Obrót. Energa, realizując swoje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, w ramach projektu Domy Dobrej Energii instaluje już tego typu urządzenia na domach dziecka i dzięki temu doświadczeniu zaproponuje kolejnej placówce rozwiązanie, które najlepiej będzie dopasowane do potrzeb jej mieszkańców.

Jak włączyć się do zabawy?

Pierwszym krokiem powinno być wejście przez SwiecSie.pl na listę kandydatów w danym województwie i sprawdzenie, czy nasze miasto jest na liście miast rywalizujących o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Jeśli nie, warto jak najszybciej je zgłosić. Można to zrobić od 3 grudnia. Im wcześniej miasto znajdzie się na liście do głosowania w regionalnym plebiscycie, tym większa szansa na dużą liczbę głosów. Zgłoszenie kandydatury miasta jest bardzo proste. Wystarczy zrobić zdjęcie miejskim iluminacjom i wchodząc na stronę SwiecSie.pl wybrać odpowiednie województwo, a następnie postępując zgodnie z instrukcją, udostępnić fotografie prezentujące miejskie iluminacje. By zwiększyć szansę na zwycięstwo, warto regularnie głosować na swoje miasto i zachęcać do tego swoich znajomych i lokalne społeczności np. poprzez media społecznościowe. Głos można oddać każdego dnia podczas trwania plebiscytów. Kluczem do osiągania dobrych wyników będzie mobilizacja i systematyczność sympatyków danej miejscowości.

Głosowanie w etapie regionalnym rozpocznie się 10 grudnia i potrwa do 12 stycznia 2022 roku. Runda finałowa ruszy 14 stycznia i potrwa do 25 stycznia. Bieżące informacje oraz aktualny stan klasyfikacji śledzić można przez stronę SwiecSie.pl oraz w mediach społecznościowych z hasztagiem #SwiecSie.

Plebiscyt co roku cieszy się dużym zainteresowaniem miast i zaangażowaniem lokalnych społeczności. W 12. edycji rywalizowało aż 188 miejscowości, a tytuł zdobył Chełm. Dotychczas tryumfowały też m.in. Bielsko-Biała, Rzeszów, Szczecin i Zamość.

Świąteczny konkurs fotograficzny

Akcji towarzyszy tradycyjnie ogólnopolski konkurs świątecznej fotografii, obejmujący pięć kategorii tematycznych: Moje Miasto, Mój Dom, Moi Bliscy, Moja Iluminacja i Moja Szopka. Do udziału w konkursie zachęcają atrakcyjne nagrody do zdobycia w 16 plebiscytach wojewódzkich oraz w głosowaniu jury. W tym roku na mistrzów świątecznej fotografii czeka aż 79 kart podarunkowych o łącznej wartości ponad 30 tys. zł.

Źródło: Energa

Dodatkowe informacje:

Organizatorzy i partnerzy akcji

Inicjatorem i sponsorem głównym akcji jest Energa z Grupy ORLEN. Organizatorem 13. edycji Świeć się z Energą jest Polska Press Grupa wraz z siecią swoich dzienników regionalnych, tygodników lokalnych oraz serwisów naszemiasto.pl. Dostawcą instalacji fotowoltaicznej dla zdobywcy 1. miejsca w Plebiscycie Miast jest Energa Obrót, zaś 16 lamp UV-C dla laureatów wojewódzkich konkursu udostępni spółka Energa Oświetlenie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta Accuriojet KM-1e i Motioncutter
Wzór z marokańskiego dywanu, motyw z obrazu Jacksona Pollocka albo z portugalskich płytek azulejo, skomplikowane wybrzeże Chile, kunsztowna łowicka wycinanka – już samo ich nadrukowanie brzmi jak zadanie dość karkołomne. Tymczasem duet od Konica Minolta w postaci AccurioJet KM-1e i MotionCutter pozwala nie tylko na ich precyzyjne wydrukowanie, ale i wycięcie w doskonałej jakości...
Nowa Head of Social Media Project Management w agencji Valkea
Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Social Media Project Management. Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w...
Matteo Berrettini w tenisowej drużynie Asics
Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.
Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską
Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764