logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę

  PR 12.12.2019, przeczytano 868 razy
ilustracja

Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczne-ciezarowki-coca-cola-odwiedza-chorzele%2C-sandomierz-i-ilawe,385061,artykul.html

W tym roku Coca-Cola po raz pierwszy w historii oddała internautom decyzję o tym, w których miastach pojawią się kultowe świąteczne ciężarówki. Konkurs zaangażował do działania mieszkańców całej Polski, którzy bili rekordy w oddawanych głosach na swoje miasta! W głosowaniu wzięło udział aż 811, czyli 87,6% polskich miast, a w pierwszym etapie oddano ponad 450 tysięcy głosów. Największe emocje pojawiły się jednak na finale – podczas starcia na żywo, na fan page’u Coca-Cola oddano rekordową liczbę 1 700 000 głosów. Zgodnie z decyzją internautów, tuż przed świętami, legendarne ciężarówki przyjadą do Chorzel, Sandomierza i Iławy. Na mieszkańców czekać będzie iście świąteczna atmosfera oraz moc atrakcji.

Przebieg świątecznej trasy Coca-Cola:

  • Iława, 18 grudnia
  • Chorzele, 19 grudnia
  • Sandomierz, 21 grudnia

Kampania Coca-Cola „Poczuj magię Świąt”

Świąteczna trasa ciężarówek to element kampanii Coca-Cola, prowadzonej pod hasłem „Poczuj magię Świąt”. W ramach tegorocznej promocji marka przygotowała również m.in.: świąteczne etykiety, dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM, loterię konsumencką, działania z influencerami i tiktokerami oraz nową odsłonę kultowej piosenki „Coraz bliżej Święta”, stworzoną we współpracy z Natalią Kukulską.

Za planowanie, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się LiquidThread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Źródło: Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764