logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę

  PR 12.12.2019, przeczytano 267 razy
ilustracja

Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczne-ciezarowki-coca-cola-odwiedza-chorzele%2C-sandomierz-i-ilawe,385061,artykul.html

W tym roku Coca-Cola po raz pierwszy w historii oddała internautom decyzję o tym, w których miastach pojawią się kultowe świąteczne ciężarówki. Konkurs zaangażował do działania mieszkańców całej Polski, którzy bili rekordy w oddawanych głosach na swoje miasta! W głosowaniu wzięło udział aż 811, czyli 87,6% polskich miast, a w pierwszym etapie oddano ponad 450 tysięcy głosów. Największe emocje pojawiły się jednak na finale – podczas starcia na żywo, na fan page’u Coca-Cola oddano rekordową liczbę 1 700 000 głosów. Zgodnie z decyzją internautów, tuż przed świętami, legendarne ciężarówki przyjadą do Chorzel, Sandomierza i Iławy. Na mieszkańców czekać będzie iście świąteczna atmosfera oraz moc atrakcji.

Przebieg świątecznej trasy Coca-Cola:

  • Iława, 18 grudnia
  • Chorzele, 19 grudnia
  • Sandomierz, 21 grudnia

Kampania Coca-Cola „Poczuj magię Świąt”

Świąteczna trasa ciężarówek to element kampanii Coca-Cola, prowadzonej pod hasłem „Poczuj magię Świąt”. W ramach tegorocznej promocji marka przygotowała również m.in.: świąteczne etykiety, dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM, loterię konsumencką, działania z influencerami i tiktokerami oraz nową odsłonę kultowej piosenki „Coraz bliżej Święta”, stworzoną we współpracy z Natalią Kukulską.

Za planowanie, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się LiquidThread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Źródło: Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764