logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Świąteczne prezenty sposobem na dobre relacje (nie tylko) biznesowe

  PR 24.11.2022, przeczytano 295 razy
ilustracjastrzałka

Celebracja Bożego Narodzenia to więcej niż tradycja pielęgnowana w naszych rodzinnych domach. Chętnie przenosimy ją również do pracy. Świąteczne życzenia, firmowa wigilia czy symboliczne prezenty to elementy budujące dobre relacje w zespołach. Kwestia przygotowania odpowiednich prezentów dla pracowników czy partnerów biznesowych może jednak prawdziwie spędzać sen z powiek. Co i dlaczego warto wręczyć współpracownikom?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczne-prezenty-sposobem-na-dobre-relacje-%28nie-tylko%29-biznesowe,398108,artykul.html

Okres bożonarodzeniowy to jedna z okazji, gdy współpracownicy spotykają się przy wspólnym (choć czasem jedynie onlinowym) stole i w atmosferze pełnej magii celebrują nadchodzące Święta. Jest to także idealny moment na wymienienie się prezentami, nawet tymi drobnymi, aby docenić kolegę z zespołu, szefa, współpracownika, partnera biznesowego czy kontrahenta.

Dziś doskonale wiemy, że biznes tworzą przede wszystkim ludzie, a relacje są na wagę złota. Sztukę tworzenia i podtrzymywania wizerunku pracodawcy poprzez rozmaite aktywności nazywamy employer brandingiem. Dziś to nie tylko działania, które wdrażają wielkie korporacje. W obliczu zawirowań na rynku i wyższej świadomości pracowniczej każde przedsiębiorstwo powinno wiedzieć, jak ważna w kontekście biznesowym jest marka oraz wizerunek pracodawcy i partnera biznesowego. W celu podtrzymania więzi i ocieplania relacji wiele firm cyklicznie organizuje wyjazdy czy spotkania integracyjne, a także regularnie przekazuje swoim pracownikom upominki. Okazji jest mnóstwo, a jedną z nich jest zbliżające się Boże Narodzenie. Firmowe kalendarze, skarpetki w zabawne wzory czy bon zakupowy to częste propozycje pojawiające się w świątecznych prezentach firmowych. Upominki uniwersalne, ale także nieco… nudne? Nasuwa się więc pytanie, czy istnieje ponadczasowy typ prezentu, który zawsze się świetnie sprawdzi, a jednocześnie będzie atrakcyjny i kreatywny. Na jakie prezenty warto zwrócić uwagę, a jakie raczej wykreślić z listy pomysłów? Jak rozwiązać kwestię pracy zdalnej?

Jakość, która zapada w pamięć

Kreatywna kartka czy prezent wypełniony gadżetami firmowymi? A może jednak coś pomiędzy? Sztuka wyboru odpowiedniego prezentu, który nie obciąży budżetu firmy, a jednocześnie będzie wartościowy dla obdarowywanego to nie lada wyzwanie dla wielu przedsiębiorców. Zastanawiając się nad wartością świątecznego prezentu, warto kierować się nie tylko ceną, ale przede wszystkim jakością i unikalnością. Dziś zwracamy na nią uwagę zarówno w kontekście samego upominku, jak i detali, takich jak opakowanie czy dołączony liścik z życzeniami. Prezent nie musi być duży i kosztowny, lecz estetyczny i przemyślany. W takiej sytuacji świetnie sprawdzą się rozwiązania kreatywne, które z pewnością przypadną do gustu współpracownikom czy partnerom.

Planując świąteczne upominki biznesowe, warto wykazać się odrobiną niestandardowości. Powtarzające się co roku prezenty mogą być po jakiś czasie nietrafionym pomysłem, który niestety dostrzegą pracownicy. Dobrym rozwiązaniem – uniwersalnym, jak i z każdym rokiem oferowanym w zupełnie nowej odsłonie – są słodycze. Rozpływająca się w ustach czekolada z nadrukowanymi życzeniami, zabawnym przesłaniem czy estetycznie wykonanym logotypem firmy, aromatyczne pierniki zamknięte w świątecznej chatce, a może ekskluzywna bombonierka premium? Co na tegoroczne Boże Narodzenie poleca SLODKIE, producent kreatywnych słodkich gadżetów reklamowych?

- Święta to wyjątkowy czas, w którym wszyscy dajemy z siebie 200% zaangażowania, aby pomóc naszym Klientom stworzyć jak najlepsze upominki biznesowe. Wierzymy w to, że wysokiej jakości brandowany upominek stanowi także wizytówkę marki. W tegorocznym Katalogu Bożonarodzeniowym zebraliśmy blisko 80 słodkości. Dzięki współpracy z tak kultowymi markami jak producent kawy Pluton czy alkoholi J. A. Baczewski stworzyliśmy zupełnie innowacyjne linie produktów, które nawiązują do tradycji w nowoczesnym wydaniu. Poza tymi nowościami myślę, że w tym roku wiele firm ponownie postawi na bożonarodzeniowe czekolady w oryginalnych, stworzonych na potrzebę konkretnej marki kształtach. Jesteśmy gotowi nawet na najbardziej wymagające zamówienia! – mówi Anna Garmada, właścicielka marki SLODKIE.

Eko, wege i gluten free, czyli słodkie upominki dla wymagających

Efektowne prezenty w nurcie eko z pewnością zdadzą egzamin w firmach, dla których jest to wartość szczególna. Nawet najlepszy prezent zamknięty w plastikowym opakowaniu lub folii to dziś w niektórych środowiskach niemałe faux-pas. Na szczęście coraz więcej organizacji zwraca na to uwagę. Producenci upominków częściej oferują także ekologiczne, w 100% biodegradowalne opakowania. Wśród takich produktów znaleźć można m.in. świąteczną herbatę, pierniki czy ciasteczka.

Planując upominki w formie przekąsek czy słodkich prezentów, warto wziąć pod uwagę, że nie każdy może spożywać gluten, laktozę czy produkty odzwierzęce. Czy warto wtedy rezygnować z tego pomysłu? Niekoniecznie. Dziś produkty wegańskie, bezpieczne dla alergików oferują nie tylko producenci żywności, ale i producenci słodkich gadżetów reklamowych. Słodkości te charakteryzują się nie tylko odpowiednim składem, ale także smakiem, który zupełnie nie odbiega od tradycyjnych wersji. Dzieje się to dzięki rozwiązaniom takim jak chufa, czyli zamiennik mleka krowiego, charakteryzujący się aksamitnością i kremowością. Jak dodaje ekspertka z marki SLODKIE: Nie wyobrażam sobie, aby nasza branża pozostała zamknięta na potrzeby osób z nietolerancjami pokarmowymi czy odmiennymi preferencjami dotyczącymi słodkości. Dlatego robimy wszystko, aby zwłaszcza w tym wyjątkowym świątecznym czasie dostarczyć naszym Klientom rozwiązania alternatywne dla tradycyjnych składów produktów. Jednym z nich jest NXT, czyli czekolada wegańska o smaku mlecznym, odpowiednia dla osób uczulonych na laktozę oraz alergików. W naszej ofercie dostępne są także wegańskie lizaki, gumy, cukierki czy żelki.

Praca zdalna a prezenty świąteczne

Wiele firm wypracowało system pracy zdalnej, który nie wymaga obecności w biurze, a czasem nawet jego posiadania. Jak rozwiązać kwestię prezentów świątecznych, gdy zespół rozproszony jest po całym kraju? Kreatywne marki mają na to sposoby! Jednym z nich jest słodka przesyłka świąteczna, którą można wysłać pocztą czy kurierem. Dobrym przykładem jest Choco Text od SLODKIE, zapakowany w elegancką, brandowaną kopertę, w której wnętrzu znajdują się wyborne czekoladki z dowolną grafiką czy hasłem. Takie rozwiązanie sprawdzi się zarówno jako dodatek do większego prezentu, jak i solowy upominek dla współpracownika.

Upominek premium

Szukając idealnego prezentu dla kluczowego partnera biznesowego, warto zwrócić uwagę na propozycje produktów od znanych, kultowych marek, których prestiż dostrzegą również osoby przez nas obdarowane. Ekskluzywna, aromatyczna kawa z najstarszej polskiej palarni z dodatkiem korzennych słodkości czy rozpływający się w ustach zestaw pralin z alkoholem, cieszącym się długą tradycją, nie tylko prezentują się niezwykle elegancko, ale także zachwycają smakiem i jakością.

W gorączce świątecznego polowania na prezent idealny nie możemy zapomnieć o jednym – w tym czasie najważniejsze są relacje. Nawet najbardziej kosztowny prezent nie zastąpi kilku chwil spędzonych we wspólnym gronie, przepełnionych ciepłą atmosferą czy szczerych świątecznych życzeń. Mimo że Boże Narodzenie to wyjątkowe święto, o relacje (nie tylko biznesowe) warto dbać przez cały rok.

Źródło: Slodkie

www.slodkie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacje mobilne szansą dla e-commerce w 2023 roku
Zdaniem ekspertów z agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, firmy rozwijające sprzedaż w internecie powinny zwrócić się w tym roku w stronę aplikacji mobilnych, które zapewniają duże możliwości konwersji i bardziej spersonalizowane doświadczenia zakupowe.
Od 2020 roku można zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania mobile gamingiem. Jeszcze kilka lat temu gry mobilne uznawane były za niszową rozrywkę dla gamingowych geeków, a dzisiaj są w mainstreamie i królują na każdym poziomie – od ilości pobranych gier po zyski, które generują. Według Newzoo rynek gier mobilnych pozostaje najbardziej dochodowym...
Połączenie działań CX i EX kluczem do budowania konkurencyjności biznesu
Pracownicy budują najbardziej wartościową relację z klientem i to oni mają ogromny wpływ na doświadczenia odbiorców marki. Dlatego właśnie tak istotny staje się EX (Employee Experience), który przy ścisłej współpracy z CX (Customer Expierence), coraz częściej jest uwzględniany przy tworzeniu strategii rozwoju biznesu. Zadbanie o tworzenie pozytywnych...
63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że wyda więcej, także w kryzysie, na zakupy w firmach, które dbają o nich. Jednak, budowanie pozytywnych doświadczeń klientów, nie jest dziś możliwe bez...
Budowanie marki pracodawcy było bardzo ważne dla firm w 2022 roku. Dlaczego? Przedsiębiorstwa w ten sposób walczyły z brakiem zaangażowania pracowników, zjawiskiem quiet quittingu czy zrujnowaną reputacją. Dobrze rozwinięte działania z obszaru employer brandingu umożliwiają zdobycie przewagi konkurencyjnej. 2022 rok był czasem, gdy wielu pracodawców zauważyło...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764