logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczne prezenty w kampanii Canal+

  PR 05.12.2023, przeczytano 398 razy
ilustracjastrzałka

CANAL+ Polska rozpoczął kolejne działania promocyjne skierowane do klientów oferty satelitarnej. W przygotowanym na tę okazję spocie telewizyjnym wystąpił znany z THE OFFICE Dariusz Wasiak (Adam Woronowicz).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczne-prezenty-w-kampanii-canal%2B,402337,artykul.html

W kolejnej odsłonie świątecznych ofert klienci mogą nadal skorzystać z promocji na dostęp do paczki CANAL+ Seriale i Filmy z pakietami telewizji za 0 zł przez pierwsze 3 miesiące i dodatkowo otrzymać w prezencie jedną z opcji dodatkowych. Abonenci decydujący się na dowolną ofertę telewizji satelitarnej otrzymują dostęp do serwisu CANAL+ online bez dodatkowych opat. Oferta kanałów dostępnych w serwisie jest uzależniona od posiadanego pakietu płatnej telewizji. Wybierając najbogatszy pakiet, można w serwisie uzyskać dostęp nawet do ponad 150 kanałów telewizyjnych na żywo i tysięcy godzin filmów i seriali. Serwis jest dostępny na niemal dowolnym urządzeniu – komputerze, telefonie, tablecie oraz jako aplikacja na telewizory Samsung, LG, Android TV i Apple TV. Tym sposobem swoje ulubione filmy i seriale można mieć zawsze ze sobą. Z serwisu można korzystać również na terenie Unii Europejskiej.

KAMPANIA REKLAMOWA

Świąteczne promocje po raz kolejny wspiera kampania reklamowa realizowana w telewizji, social mediach i punktach sprzedaży. W nowym spocie telewizyjnym wystąpił Adam Woronowicz wcielający się w rolę Dariusz Wasiaka doskonale znanego fanom THE OFFICE.

Kreację do kampanii przygotował dział marketingu CANAL+. Za produkcję spotu (w reżyserii Piotra Onopa) odpowiadał dom produkcyjny Under Ski Tower, a media do kampanii kupiła agencja Havas Media.

Źródło: CANAL+

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764