logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczne warsztaty Iecho

  PR 25.11.2022, przeczytano 1259 razy
ilustracjastrzałka

Spragnionych inspiracji związanych z tworzeniem unikalnych gadżetów i prezentów świątecznych - w najbliższy czwartek 1 grudnia na godzinę 11.00 Akonda zaprasza na świąteczne warsztaty z ploterem tnąco-bigującym iEcho PK1209 PRO max z oraz PK0705 Plus. Podczas warsztatów korzystając z funkcjonalności ploterów - wycinania, bigowania, nacinania na materiałach takich jak karton, magnes, PET, zadrukowane PVC, tektura falista czy papier samoprzylepny wyprodukowane zostaną piękne świąteczne gadżety, które mogą być idealnym pomysłem na prezenty dla klientów indywidualnych, biznesowych czy do świątecznego wystroju wnętrz przestrzeni komercyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczne-warsztaty-iecho,398115,artykul.html

Plotery tnąco-bigujące iEcho z serii PK przeznaczone są dla branży graficznej, reklamowej i opakowaniowej - do realizacji niskich i średnich nakładów w wygodny i efektywny sposób. W obrębie jednej maszyny umożliwiają cięcie, nacinanie, bigowanie, perforacje i znakowanie! Urządzenia wyposażone są w automatyczny podajnik arkuszy i wbudowaną kamerę CCD do dokładnego pozycjonowania obrazu. Zastosowane systemy zapewniają dokładną pracę i gwarantują unikalny, wysokiej jakości produkt do zrealizowania w krótkim czasie. iEcho PK1209 jest największym i najbardziej rozbudowanym modelem z serii ploterów tnących iEcho PK, z polem roboczym 120x90cm. iEcho PK0705 Plus z polem roboczym 75 x 53cm, można więc rozmiar plotera dopasować do dostępnej przestrzeni, zapotrzebowania i możliwości.

- Zachęcamy naszych Klientów do rozwijania portfolio swoich produktów, a z ploterem iEcho może okazać to się bardzo proste! Przygotowaliśmy fajne, świąteczne materiały, które można znakować logotypem i realizować zamówienia dla firm i organizacji, osób prywatnych, ilości małe i większe, nawet od 1 sztuki. Przemysł świąteczny bardzo lubi gadżety a to kwestia nie tylko pomysłów, ale też możliwości ich wykonania - zaprasza Dominik Szulim.

Źródło: AKONDA S.C.

www.akonda.pl


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764