logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczne warsztaty Iecho

  PR 25.11.2022, przeczytano 372 razy
ilustracjastrzałka

Spragnionych inspiracji związanych z tworzeniem unikalnych gadżetów i prezentów świątecznych - w najbliższy czwartek 1 grudnia na godzinę 11.00 Akonda zaprasza na świąteczne warsztaty z ploterem tnąco-bigującym iEcho PK1209 PRO max z oraz PK0705 Plus. Podczas warsztatów korzystając z funkcjonalności ploterów - wycinania, bigowania, nacinania na materiałach takich jak karton, magnes, PET, zadrukowane PVC, tektura falista czy papier samoprzylepny wyprodukowane zostaną piękne świąteczne gadżety, które mogą być idealnym pomysłem na prezenty dla klientów indywidualnych, biznesowych czy do świątecznego wystroju wnętrz przestrzeni komercyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczne-warsztaty-iecho,398115,artykul.html

Plotery tnąco-bigujące iEcho z serii PK przeznaczone są dla branży graficznej, reklamowej i opakowaniowej - do realizacji niskich i średnich nakładów w wygodny i efektywny sposób. W obrębie jednej maszyny umożliwiają cięcie, nacinanie, bigowanie, perforacje i znakowanie! Urządzenia wyposażone są w automatyczny podajnik arkuszy i wbudowaną kamerę CCD do dokładnego pozycjonowania obrazu. Zastosowane systemy zapewniają dokładną pracę i gwarantują unikalny, wysokiej jakości produkt do zrealizowania w krótkim czasie. iEcho PK1209 jest największym i najbardziej rozbudowanym modelem z serii ploterów tnących iEcho PK, z polem roboczym 120x90cm. iEcho PK0705 Plus z polem roboczym 75 x 53cm, można więc rozmiar plotera dopasować do dostępnej przestrzeni, zapotrzebowania i możliwości.

- Zachęcamy naszych Klientów do rozwijania portfolio swoich produktów, a z ploterem iEcho może okazać to się bardzo proste! Przygotowaliśmy fajne, świąteczne materiały, które można znakować logotypem i realizować zamówienia dla firm i organizacji, osób prywatnych, ilości małe i większe, nawet od 1 sztuki. Przemysł świąteczny bardzo lubi gadżety a to kwestia nie tylko pomysłów, ale też możliwości ich wykonania - zaprasza Dominik Szulim.

Źródło: AKONDA S.C.

www.akonda.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764