logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczne zakupy tylko z Blikiem – rusza nowa kampania

  PR 14.11.2019, przeczytano 301 razy
ilustracjastrzałka

Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo – to główne korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania BLIKA z raperem MC Silkiem w roli głównej. Kampania ma zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty właśnie za pomocą BLIKA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczne-zakupy-tylko-z-blikiem-%E2%80%93-rusza-nowa-kampania,384716,artykul.html

Prawie trzy czwarte wszystkich transakcji realizowanych BLIKIEM to płatności w internecie. Tylko w pierwszej połowie 2019 roku było to aż 65 milionów transakcji. BLIK stał się już popularniejszą metodą płatności w sieci niż karty, którymi w tym samym okresie – według danych NBP – zapłacono ok. 10 milionów razy mniej niż BLIKIEM.

W najnowszej kampanii zalety płacenia BLIKIEM po raz kolejny zachwala raper MC Slik. W serii spotów przekonuje, że BLIKIEM można zapłacić praktycznie we wszystkich sklepach internetowych, w tym w tak renomowanych jak Douglas, Decathlon, Empik, EuroRTVAGD, OleOle, SMYK, Zalando oraz na platformach e-commerce – Allergo, AleExpress czy Ceneo.

– Listopad i grudzień to tradycyjnie najbardziej intensywne miesiące dla e-commerce. W tym czasie kupujemy prezenty dla siebie i bliskich i coraz częściej szukamy ich właśnie w internecie. W naszej kampanii chcemy przypomnieć, że BLIK jest wygodnym i bezpiecznym sposobem płatności za prezenty, a płacenie nim jest łatwe i szybkie – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Kampania realizowana będzie w internecie, w serwisach VOD, mediach społecznościowych, w kinach od w stacjach radiowych .

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserował Szymon Pawlik, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Sp .z o.o. oddział Spark Foundry.

- Płatności w internecie BLIKIEM to prawdziwy hit. Taka też ma być nasza nowa kampania. MC Silk w roli Blikołaja, świetna muzyka i tekst, doskonałe zdjęcia i montaż teledysku to kreacja zgoła inna niż większość świątecznych komunikacji – mówi Michał Tyburcy, business director, Change Serviceplan.

Źródło: Polski Standard Płatności

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła rejestracja na wrześniowe targi Festiwaldruku.pl
W czerwcu rząd opublikował informacje, na które czekała cała branża: ponowna możliwość organizacji targów, spotkań oraz kongresów. Tym samym prace nad targami FestiwalDruku.pl ruszyły pełną parą. Zwiedzający mogą też już rejestrować się na to wydarzenie. Rejestracja jest bezpłatna dla przedstawicieli branży.
Drukarki Epson Colorworks z gwarancją na 3 lata
Nabywcy nowych urządzeń drukarek do etykiet z serii ColorWorks, którzy dokonają zakupu między 01.07.2020, a do 30 września 2020, mogą bezpłatnie wydłużyć okres gwarancyjny o dodatkowe 24 miesiące.
#Kobiecehistorie – inspirująca akcja marki Porta
PORTA chce być blisko kobiet, słuchać je i poznawać. Dlatego oddaje w ich ręce swoje kanały social media i zaprasza do tworzenia cyklu #KobieceHistorie. Opowieści wspaniałych kobiet od połowy lipca będzie można usłyszeć i obserwować na Instagramie.
Monday – agencja komunikacji w ramach współpracy z Wolt Polska odpowiada za wsparcie komunikacji korporacyjnej i marketingowej oraz doradztwo strategiczne w obszarze Public Relations i Public Affairs. Projekt po stronie Monday koordynuje Michał Czekański – Public Affairs Director.
Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM
Grupa Komunikacja+ nawiązała współpracę z Billennium S.A., firmą oferującą innowacyjne rozwiązania i usługi IT dla biznesu. Działania GK+ skupiają się na dwóch obszarach: employer branding oraz social media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764