logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczne życzenia z przesłaniem od Publicis Groupe

  PR 07.12.2022, przeczytano 459 razy
ilustracja

Maurice Lévy i Arthur Sadoun – szefowie Publicis Groupe – tradycyjne składają bożonarodzeniowe życzenia w formie wideo. W tym roku, udział gościa specjalnego pozwala zwrócić uwagę na ważny społecznie problem – wirusa HPV, mogącego być przyczyną nowotworu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczne-zyczenia-z-przeslaniem-od-publicis-groupe,398268,artykul.html

Rok 2022 był dla Publicis Groupe znakomity pod każdym względem. Jednak zamiast świętować te osiągnięcia, Grupa postanowiła wykorzystać zasięgi i wpływ swojego corocznego filmu z życzeniami świątecznymi, aby zwiększyć świadomość na temat występowania wirusa brodawczaka ludzkiego (HPV).

Wirus brodawczaka odpowiedzialny jest za 6 rodzajów raka, a zakażenie nim dotyka nawet 80% wszystkich dorosłych (badanie The Eve Appeal). Pomimo tego, trzy na dziesięć dorosłych osób nawet o nim nie słyszało. HPV to szczególnie osobisty temat dla CEO Publicis Groupe Arthura Sadouna, ponieważ na początku tego roku zdiagnozowano u niego raka wywołanego właśnie tym typem wirusa.

Pomimo dostępności wysoce skutecznej szczepionki, HPV jest obecnie odpowiedzialny za zatrważający wzrost zachorowań na raka zarówno u mężczyzn, jak i u kobiet. Chociaż w niektórych krajach szczepienie przeciwko wirusowi brodawczaka jest refundowane, świadomość zagrożenia pozostaje wciąż na niskim poziomie.

Do Maurice'a i Arthura w tegorocznych życzeniach dołącza gość specjalny, który również przeszedł raka wywołanego przez HPV. Zachęca wszystkich w Publicis Groupe na całym świecie, i miejmy nadzieję, że nie tylko, do ochrony siebie i swoich bliskich przed chorobami nowotworymi. Kliknij tutaj, aby zobaczyć tegoroczne życzenia.

Film „Świąteczne Życzenia Publicis Groupe 2023” został stworzony przez Le Truc, we współpracy z Prodigious.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764