logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczny pociąg Mediamarkt w warszawskim metrze

  PR 06.12.2018, przeczytano 391 razy
ilustracjastrzałka

Od 6 grudnia pasażerowie linii M1 warszawskiego metra mogą podróżować specjalnym pociągiem MediaMarkt. Znana sieć handlowa zadbała o odpowiedni nastrój, który zapewnią świąteczne dekoracje i prezentacje pomysłów na technologiczne prezenty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczny-pociag-mediamarkt-w-warszawskim-metrze,380430,artykul.html

Świąteczny pociąg MediaMarkt będzie kursował do 6 stycznia 2019 roku. Grafiki umieszczone na wagonach przedstawiają Tytusa, Romka i A’tomka – bohaterów kultowego komiksu Papcia Chmiela oraz kampanii reklamowej MediaMarkt.

W poszukiwaniu prezentowych inspiracji warto odbwiedzić każdy z sześciu wagonów, w których światowe marki: Huawei, Braun, Oral-B, LG, Electrolux i Philips prezentują swoje propozycje produktowe. Oferta przedstawiona jest na grafikach i ekranach Stroer TV.

ilustracjastrzałka

- Mamy nadzieję, że świąteczny pociąg MediaMarkt umili podróż warszawskim metrem. Poprzez tę niestandardową formę promocji docieramy do szerokiej grupy odbiorców. Prezentując ciekawe nowości, pomagamy im być na bieżąco z trendami w elektronice użytkowej, która od lat jest najchętniej wybierana na świąteczne prezenty. – mówi Ireneusz Zygmunt, dyrektor Działu Zakupów sieci MediaMarkt.

Za kreacje i zakup mediów odpowiada MediaMarkt, za produkcję i realizację Stroer Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: MediaMarkt

www.mediamarkt.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jacek Kłosiński tworzy branded content dla serwisu Chroma Stock
Drukarnia internetowa Chroma.pl nawiązała współpracę z Jackiem Kłosińskim, znanym blogerem branżowym skupiającym się na promowaniu produktywności i kreatywności. Kłosiński przygotował materiały promujące serwis ze zdjęciami Chroma Stock.
Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross w Cinema City
Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i rozbudowaną komunikację „off-screen”. Spot do kampanii został zrealizowany również w formacie 4DX®. Po raz pierwszy w Polsce marka...
Rusza Madogz - nowa agencja digital & PR
MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i...
Lexmark, światowy lider w dziedzinie przetwarzania obrazu, zdobył prestiżową nagrodę  Printer/MFP Line of the Year 2019 przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab (BLI). Przetestowane w sezonie zimowym 2019 drukarki i urządzenia wielofunkcyjne Lexmark uzyskały ocenę „Wysoce rekomendowane” oraz zdobyły wyróżnienie „Najlepszy...
Jaka jest przyszłość VR i AR w reklamie i handlu? Za nami Augmented Advertising
Badacze, marketingowcy, sprzedawcy oraz praktycy wdrożeń technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości spotkali się w Warszawie, podczas pierwszej w Europie Środkowo-Wschodniej konferencji na temat rozwoju AR i VR w handlu i reklamie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764