logo
WIADOMOŚCI

Świąteczny pociąg Mediamarkt w warszawskim metrze

  PR 06.12.2018, przeczytano 157 razy
ilustracjastrzałka

Od 6 grudnia pasażerowie linii M1 warszawskiego metra mogą podróżować specjalnym pociągiem MediaMarkt. Znana sieć handlowa zadbała o odpowiedni nastrój, który zapewnią świąteczne dekoracje i prezentacje pomysłów na technologiczne prezenty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczny-pociag-mediamarkt-w-warszawskim-metrze,380430,artykul.html

Świąteczny pociąg MediaMarkt będzie kursował do 6 stycznia 2019 roku. Grafiki umieszczone na wagonach przedstawiają Tytusa, Romka i A’tomka – bohaterów kultowego komiksu Papcia Chmiela oraz kampanii reklamowej MediaMarkt.

W poszukiwaniu prezentowych inspiracji warto odbwiedzić każdy z sześciu wagonów, w których światowe marki: Huawei, Braun, Oral-B, LG, Electrolux i Philips prezentują swoje propozycje produktowe. Oferta przedstawiona jest na grafikach i ekranach Stroer TV.

ilustracjastrzałka

- Mamy nadzieję, że świąteczny pociąg MediaMarkt umili podróż warszawskim metrem. Poprzez tę niestandardową formę promocji docieramy do szerokiej grupy odbiorców. Prezentując ciekawe nowości, pomagamy im być na bieżąco z trendami w elektronice użytkowej, która od lat jest najchętniej wybierana na świąteczne prezenty. – mówi Ireneusz Zygmunt, dyrektor Działu Zakupów sieci MediaMarkt.

Za kreacje i zakup mediów odpowiada MediaMarkt, za produkcję i realizację Stroer Media.

ilustracjastrzałka

Źródło: MediaMarkt

www.mediamarkt.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
Firma Nikon zaplanowała kolejne spotkania w ramach Nikon Roadshow. To doskonała okazja, by w jednym ze współpracujących salonów przetestować pełnoklatkowe aparaty bezlusterkowe z linii Nikon Z – Z6 i Z7.
Mutoh Valuejet 426 UF w poznańskim ZOO
Już kilkadziesiąt egzemplarzy bestsellerowej drukarki LED-UV Mutoh ValueJet 426 UF drukuje w całej Polsce, w różnych branżach. Jedna z ostatnich instalacji miała miejsce w… poznańskim ZOO.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone