logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczny pociąg w Metrze

  PR 06.12.2017, przeczytano 683 razy
ilustracjastrzałka

6 grudnia, pierwszy raz w historii warszawskiego metra, ruszył specjalny pociąg świąteczny. Jest to wspólna inicjatywa Grupy Ströer, Warszawskiego Metra, Zarządu Transportu Miejskiego oraz Stołecznego Ratusza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczny-pociag-w-metrze,34746,artykul.html

Świątecznie ozdobiony pociąg będzie kursował według normalnego rozkładu jazdy do 6 stycznia 2018 r. Skład został oklejony zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Dodatkowo na oknach zamontowano specjalne oświetlenie LED oraz maski św. Mikołaja. Wyklejono sufity, podłogi, boczne ścianki ławeczek oraz ramki. Na ekranach LCD wyświetlane są spoty świąteczne.  

ilustracjastrzałka

- Jest mi bardzo miło, że udało nam się uruchomić tak wyjątkowy projekt w tak wyjątkowym czasie. Mam nadzieję że ten specjalny pociąg przyczyni się do budowania świątecznej atmosfery w Warszawie – komentuje Andrzej Magdziak CEO Grupy Ströer w Polsce.

Źródło: Ströer Media SE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarki OKI Data w ofercie Mimaki Engineering
6 stycznia 2020 roku firma Mimaki Engineering Co., Ltd. oraz OKI Data Corporation, firma należąca do OKI Group działająca w branży druku, zawarły umowę na wyłączność dotyczącą międzynarodowej sprzedaży i dystrybucji wielkoformatowych drukarek atramentowych OKI Data. Na mocy tej umowy, obie firmy rozszerzą swoją współpracę handlową w Japonii, co zapowiedziano w marcu...
Timecode Film Production o bitcoinach, dla marki Cloudbest
Dom produkcyjny Timecode Film Production przygotował film dla CloudBest – polskiej firmy nadzorującej międzynarodowe projekty wykorzystujące rozwiązania oparte na technologii blockchain.
Nowe pokolenia zmieniają zachowania konsumenckie
Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi...
Agencja Primoloko dla Avigon.pl
Do grona klientów agencji public relations PRimoloko dołączyła firma AVIGON.PL To pierwsza polska platforma do videoterapii on-line. Polski start-up umożliwia w pełni bezpieczne połączenia video ze specjalistą psychologiem, coachem, trenerem itp. w dowolnym miejscu i czasie.
Rebranding Opus B
Zespół Opus B rozpoczął nowy rok od intensywnych zmian. Nowe pozycjonowanie, nowe logo, nowy system identyfikacji ale przede wszystkim nowy sposób myślenia o markach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764