logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczny pociąg w Metrze

  PR 06.12.2017, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka

6 grudnia, pierwszy raz w historii warszawskiego metra, ruszył specjalny pociąg świąteczny. Jest to wspólna inicjatywa Grupy Ströer, Warszawskiego Metra, Zarządu Transportu Miejskiego oraz Stołecznego Ratusza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczny-pociag-w-metrze,34746,artykul.html

Świątecznie ozdobiony pociąg będzie kursował według normalnego rozkładu jazdy do 6 stycznia 2018 r. Skład został oklejony zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Dodatkowo na oknach zamontowano specjalne oświetlenie LED oraz maski św. Mikołaja. Wyklejono sufity, podłogi, boczne ścianki ławeczek oraz ramki. Na ekranach LCD wyświetlane są spoty świąteczne.  

ilustracjastrzałka

- Jest mi bardzo miło, że udało nam się uruchomić tak wyjątkowy projekt w tak wyjątkowym czasie. Mam nadzieję że ten specjalny pociąg przyczyni się do budowania świątecznej atmosfery w Warszawie – komentuje Andrzej Magdziak CEO Grupy Ströer w Polsce.

Źródło: Ströer Media SE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764