logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świąteczny pociąg w Metrze

  PR 06.12.2017, przeczytano 1066 razy
ilustracjastrzałka

6 grudnia, pierwszy raz w historii warszawskiego metra, ruszył specjalny pociąg świąteczny. Jest to wspólna inicjatywa Grupy Ströer, Warszawskiego Metra, Zarządu Transportu Miejskiego oraz Stołecznego Ratusza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiateczny-pociag-w-metrze,34746,artykul.html

Świątecznie ozdobiony pociąg będzie kursował według normalnego rozkładu jazdy do 6 stycznia 2018 r. Skład został oklejony zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Dodatkowo na oknach zamontowano specjalne oświetlenie LED oraz maski św. Mikołaja. Wyklejono sufity, podłogi, boczne ścianki ławeczek oraz ramki. Na ekranach LCD wyświetlane są spoty świąteczne.  

ilustracjastrzałka

- Jest mi bardzo miło, że udało nam się uruchomić tak wyjątkowy projekt w tak wyjątkowym czasie. Mam nadzieję że ten specjalny pociąg przyczyni się do budowania świątecznej atmosfery w Warszawie – komentuje Andrzej Magdziak CEO Grupy Ströer w Polsce.

Źródło: Ströer Media SE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764