logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Światem rządzi e-commerce? Podsumowanie Konferencji GMC Live!

   23.12.2020, przeczytano 1223 razy
ilustracja

Na to wszystko wskazuje, a przynajmniej w świecie marketingu. To właśnie bardzo prężnie rozwijające się w ostatnich miesiącach środowisko eCommerce zdominowało trzecią już edycję bezpłatnej konferencji online, GMC Live! Twórca jednej z największych konferencji marketingowych w Polsce, Grupa MTP, postanowił czasowo przenieść swój format do sieci i robić to co umie najlepiej - przekazać wiedzę, podzielić się trendami i zainspirować do działania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiatem-rzadzi-e-commerce-podsumowanie-konferencji-gmc-live%21,389682,artykul.html

3 grudnia na fan page’u oraz na kanale YouTube Golden Marketing Conference punktualnie o 10:00 rozpoczęło się wydarzenie GMC Live! vol. 3, które od pierwszych dni promocji stawiało na dużą dawkę wiedzy z zakresu eCommerce. I organizator dotrzymał słowa.

Transmisję rozpoczęła prelekcja „Pytania o eCommerce - jaką platformę sprzedażową wybrać?” Tymoteusza Stengerta, New Business Lead w Sylius oraz Tomasza Grzemskiego, CEO i Co-Founder, Macopedia. Mogliśmy się z niej dowiedzieć jakie platformy sprzedażowe dostępne są na rynku, jaka platforma sprzedażowa jest odpowiednia na dla konkretnego rodzaju eCommercu oraz o czym warto pamiętać planując rozwój eCommerce.

Kolejne prelekcje dotyczyły wsparcia sprzedaży w handlu elektronicznym przez kampanie prowadzone przez Facebook Ads, tu wykład wygłosiła Monika Czaplicka, CEO w Wobuzz. Natomiast o wsparciu eCommerce przez narzędzia Google opowiedział CEO DevaGroup, Krzysztof Marzec.

Kolejnym prelegentem, który wystąpił na wirtualnej konferencji był Dawid Fucia, Sales Team Leader w edrone. Przedstawił on w jaki sposób zbierać dane w czasach gdy jesteśmy bardzo mocno oszczędni w przekazywaniu informacji o sobie, a największy sukces odnoszą Ci, którzy komunikację szyją na miarę swoich odbiorców. Skoro mamy już dane o naszych klientach to jak je analizować i poszukać nowych źródeł by do perfekcji zoptymalizować sprzedaż? Jak sprawić by klienci wracali z poczuciem potrzeby kolejnego zakupu? O tym wszystkim na podstawie kampanii Facebook Ads oraz Google Ads opowiedziała Marta Burchard, Digital Specialist w ToBilet.pl oraz Agencji r360 w temacie „Powracający klient „cytryną” w customersowej lemoniadzie”.

ilustracjastrzałka

Bardzo pozytywnym urozmaiceniem konferencji były tematy z branży, której ogromy potencjał marketingowy jest dopiero co zauważany, mianowicie gaming. O metodach komunikacji w esporcie opowiedziały Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset oraz Justyna Oracz, Head of Communications w Fantasyexpo. O tym jak trudno wejść na rynek produktów, który już wszystko widział a przy okazji nie rozpychać się łokciami i ugryźć dla siebie kawałek tortu opowiedziała Emilia Kusion, Brand Director w CityDiet.

Projekt Golden Marketing Conference od pewnego czasu zahacza także o tematy niezwykle rzadkie na konferencjach, czyli prawo w marketingu. Nie inaczej było tym razem, bo ostatnie dwa 2 lata to prawny roller-coaster dla marketingu. Mityczne RODO nadal utrudnia zamiast ułatwiać, a pod koniec grudnia 2020 r. pojawi się jeszcze jego młodszy brat – Prawo komunikacji elektronicznej. Właśnie o tym w prelekcji „3 kroki do prostszego marketingu, które od dawna są zapisane w RODO.” opowiadał Bartosz Pilc, Radca prawny i partner w Core Law.

Następnie Paulina Mazur poruszyła temat wiarygodnego Employer Brandingu, czyli co trzeba zrobić, aby kandydaci uwierzyli, że marka pracodawcy jest atrakcyjna, a Piotr Bucki wprowadził nas w świat błędów poznawczych wpływających na decyzje zakupowe. Natomiast Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager w Citi Handlowy przedstawił jak pochodzić do tworzenia interesujących treści niosących wartość dla odbiorców oraz jak w działaniach tych wykorzystać wizerunek influencerów. Dzień konferencyjny zamknęła rozmowa z Danielem Bossy o lejkach sprzedażowy, czyli jak zbudować długoterminową strategię która zarabia – i to wszystko, oczywiście, w kontekście eCommerce.

Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.

Konferencja objęta była patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wraz z początkiem roku Komunikacja+ PR nawiązała współpracę z Canon Polska, czyli lokalnym przedstawicielstwem globalnego dostawcy technologii i usług z zakresu obrazowania, a także jedną z najbardziej lubianych i rozpoznawalnych marek na świecie. W ramach umowy K+ PR odpowiadać będzie za bieżące wsparcie marki w obszarze Public Relations.
247Communication uruchamia swoje studio broadcastowe
Jedna z wiodących agencji PR w Polsce, 24/7Communication poszerza swoją ofertę o własne studio do przygotowywania contentu wideo i streamingu. Nowa przestrzeń została zaprojektowana z myślą o różnorodnych formatach wideo oraz interaktywnych, angażujących transmisjach. 24/7STUDIO wyposażone jest w najnowsze rozwiązania technologiczne, spełniające profesjonalne standardy...
Małgorzata Guryn awansowała na stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw
Z początkiem stycznia Małgorzata Guryn objęła stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw. Z agencją związana jest od 2019 roku i dotychczas była zatrudniona jako Business Development Director.
Cut The Mustard wygrała przetarg i kontynuuje obsługę digitalową Lech Premium i Lech Free
Od stycznia br. agencja Cut The Mustard po trzech latach działań dla marek, kontynuuje współpracę z Lech Premium i Lech Free, należącymi do Kompanii Piwowarskiej. Zespół agencji odpowiada za obsługę kanałów online.
Panasonic: wyświetlacze z serii SQ1H
Wyświetlacze z serii SQ1H idealnie sprawdzą się w przestrzeniach handlowych, punktach informacji publicznej oraz firmach posiadających chociażby mocno nasłonecznione lobby czy wewnętrzne dziedzińce
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764