logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Światło i multimedia w architakturze na OKK! design

  PR 19.09.2018, przeczytano 511 razy
ilustracja

Żyjemy w czasach, w których jakość to stanowczo za mało. Projekt powinien nie tylko być atrakcyjny wizualnie, ale również oddawać DNA marki, stanowić swojego rodzaju wizytówkę, która pomoże wyróżnić go w przestrzeni miejskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiatlo-i-multimedia-w-architakturze-na-okk%21-design,379381,artykul.html

Nie od dziś wiadomo, że siedziba firmy jest jej wizytówką, która powinna być spójna z tożsamością marki i wyznawanymi przez nią wartościami, ale także przykuwać uwagę i sprawiać, że klienci chętnie będą spędzać w niej czas. Aby wypracować rozpoznawalność centrum handlowego, hotelu czy biurowca, warto sięgnąć po nowoczesne rozwiązania.

Technologia + architektura - połączenie idealne?

Z pozoru nieciekawy budynek może z powodzeniem przykuć spojrzenia dzięki umiejętnie zaprojektowanej fasadzie medialnej czy iluminacji. Komunikacja kolorem oraz projekcja różnorodnych kształtów, tworzy nieograniczone możliwości. Dzięki niej nie tylko podkreślamy charakter i przeznaczenie obiektu, ale również zaznaczymy swoją obecność.

Angażuj zmysły!

W przestrzeniach publicznych, niesamowitą rolę odgrywa marketing sensoryczny - oddziałując na zmysły, można stworzyć atmosferę danego miejsca i sprawić, że klienci będą chętnie do niego wracać. Na to, jak odbieramy przestrzeń wpływa nie tylko jej aranżacja, ale również zapach, muzyka czy odpowiednio dobrane oświetlenie, które ma ogromny wpływ na ekspozycję wnętrz, towarów oraz ogólną atmosferę - a co za tym idzie - samopoczucie osób odwiedzających daną przestrzeń.

Okiem eksperta

O tym, jak najlepiej wykorzystać technologię w projektowaniu, dyskutowali uczestnicy panelu dyskusyjnego reAKCJA PRZESTRZEŃ PUBLICZNA na OKK! design: Magdalena Federowicz-Boule – prezes zarządu Tremend, Bogusz Parzyszek – założyciel Workplace Solutions oraz Piotr Gierałtowski – właściciel pracowni Gieraltowski & Partnerzy. EXTRACT DESIGN. W dyskusji wziął udział także Radosław Zacheja, prezes zarządu firmy Bright Lights.

- Obecna rzeczywistość obfituje w wyzwania. Dociera do nas mnóstwo różnorodnych bodźców, mamy coraz mniej czasu do namysłu. Technologia rozwija się w błyskawicznym tempie, z jednej strony pomagając nam w realizacji przedsięwzięć, a z drugiej strony dekoncentruje. W jaki sposób mieć satysfakcję z realizacji? Zdecydowanie pomaga tutaj pozytywna motywacja, poszukiwanie rozwiązań, które nie tylko będą efektowne, ale także przyjazne dla otoczenia, ludzi. Mądre korzystanie ze zdobyczy technologii doprowadzi nas do realizacji wyznaczonych celów - wyjaśnił ekspert.  

Źródło: OKK!

www.okkpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764