logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Światowa Organizacja Turystyki i CNN z kampanią Travel Tomorrow

  PR 27.05.2020, przeczytano 687 razy
ilustracjastrzałka

CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym przesłaniem projektu Travel Tomorrow jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiatowa-organizacja-turystyki-i-cnn-z-kampania-travel-tomorrow,387178,artykul.html

Kampania Travel Tommorow obejmuje 60-sekundowy film przedstawiający osiem różnych krajów rozrzuconych po całym globie, który zabiera widzów w podróż dookoła świata, przypominając im o wspaniałych miejscach znajdujących się poza ich najbliższym otoczeniem. Travel Tomorrow to kampania, która została stworzona po to, aby pobudzić wyobraźnię i zachęcić do planowania przyszłych podróży – spotkań z rodziną oraz przyjaciółmi, wypraw pełnych przygód i nowej kultury czy wyjazdów służbowych.

Twórcy zważając na fakt, że turyści z całego świata zostali uziemieni przez COVID-19 i tęsknią za możliwością eksploracji oraz nawiązywaniem nowych znajomości, w tym 60-sekundowym materiale próbują podkreślić, jak ważne jest trzymanie się nadziei na podróżowanie w innym, już dozwolonym czasie, zgodnie z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Film został wyprodukowany przez Create – wewnętrzne studio kreatywne CNN International Commercial (CNNIC) i jest dostępny na CNN International. Co więcej, kampania jest kontynuacją komunikatów UNWTO z czasów pandemii.

- Podróże i turystyka to zdecydowanie jeden z najbardziej dotkniętych sektorów w wyniku pandemii koronawirusa. Nasze zaangażowanie we wspieranie tej branży opiera się m.in. na wieloletniej współpracy z UNWTO oraz jej członkami z całego świata. Uważam, że niezwykle ważne jest podzielenie się tym odpowiedzialnym, ale aspirującym przesłaniem z globalną publicznością CNN. Choć wielu z nas jest dzisiaj zmuszonych do pozostania w domach, nie powinniśmy przestać marzyć o „podróży jutra” – Rani Raad, President, CNN Worldwide Commercial.

- W tych wyjątkowo trudnych czasach każdy z nas ma do odegrania ważną rolę – powinniśmy pozostać w domu, wspierając tym samym wysiłki podejmowane przez globalną społeczność opieki zdrowotnej w walce z pandemią, abyśmy mogli odbyć „podróż jutra” – #TravelTomorrow. Jednak nie równa się to zaprzestaniu marzeń o miejscach, które pewnego dnia odwiedzimy. Dlatego jestem podekscytowany tą nową inicjatywą CNN, cenionego partnera UNWTO, mającą na celu utrzymanie świata w kontakcie z ludźmi i miejscami oraz wsparcie turystyki. Sektora, który będzie miał do odegrania kluczową rolę w ożywieniu gospodarki poszczególnych krajów – Zurab Pololikashvili, Secretary General w UNWTO.

  • Film jest dostępny m.in. na Twitterze CNN International PR TUTAJ.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764