logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Światowi top marketing influencerzy na Infoshare w Gdańsku

  PR 17.04.2019, przeczytano 1220 razy
ilustracjastrzałka

Już 8-9 maja podczas 2 dni Infoshare na Marketing Stage zobaczymy takich ekspertów jak Chris Penn czy Scott Brinker. Nie zabraknie twórczych wizjonerów - Bryana Kramera, Marka Schaefera, Pawła Tkaczyka czy Jacka Kotarbińskiego, którzy podzielą się wiedzą z uczestnikami konferencji już za miesiąc w Gdańsku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiatowi-top-marketing-influencerzy-na-infoshare-w-gdansku,382138,artykul.html

Kreatywność i technologia w marketingu to dwa akcenty, na które postawili w tym roku organizatorzy. Wśród prelegentów nie zabraknie nazwisk, które znalazły się na liście The Top 50 Social Media Marketing Influencers według Top Rank Marketing. Co czeka na marketerów podczas tegorocznej, 13. edycji Infoshare?

O martechu i innych, kluczowych trendach w branży marketingowej opowie Scott Brinker (HubSpot),  który wystąpi również na Inspire Stage - największej scenie Infoshare. W wystąpieniu The New Rules of Marketing Technology & Operations opowie m.in. o automatyzacji i centralizacji procesów oraz o tym jak wdrażają je najnowocześniejsze zespoły marketingowe na świecie.

Mark Schaefer (Schaefer Marketing Solutions) w swojej prezentacji opartej na książce “Marketing Rebellion” przedstawi zaskakujące odkrycie nowych realiów konsumenckich. Wyjaśni, w jaki sposób zmienić strategię biznesową i wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne  aby zbudować stabilny biznes w cyfrowej erze.

ilustracjastrzałka

Na scenie zobaczymy także Christophera Penna (Trust Insights), który poruszy temat zastosowania sztucznej inteligencji w rozwiązaniach marketingowych oraz Brayana Kramera (PureMatter).

Na Infoshare nie zabraknie również największych polskich nazwisk z branży marketingowej.

Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com) w swojej prelekcji Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka? opowie o możliwościach, jakie sztuczna inteligencja stwarza w marketingu. Wyjaśni, jak działają jej algorytmy i w jaki sposób przetwarzane są dane o użytkownikach.  Opowie jak, dzięki wykorzystaniu AI w marketingu, zmieni się nasze życie w najbliższej dekadzie.

Tajniki storytellingu zdradzi Kamil Kozieł (PrezART). W swojej prezentacji Narracje zmieniające postawy odbiorców poszuka odpowiedzi na pytanie "Jak pisać?" i "Jak przekonywać?" tych, do których adresujemy nasze treści. Zdradzi, jak stworzyć dobry szkielet, po którym projektant komunikacji marketingowej mógłby się sprawnie poruszać, aby angażować odbiorców.

ilustracjastrzałka

Janina Bąk, twórczyni bloga Janina Daily opowie o tym skąd wiemy, czy nasze dane i wyniki badań dobrze oddają rzeczywistość, i czy prawdą jest, że statystyka nigdy się nie myli. A także o narzędziu najważniejszym dla każdego badacza – zdrowym rozsądku.

Paweł Sala z Freshmail podpowie sprawdzone sposoby budowania relacji z subskrybentami przy pomocy e-mail marketingu i zdradzi jak sprawić, aby odbiorcy newslettera czuli podniecenie jak Meg Ryan i Tom Hanks, kiedy czekali na wiadomość.

Czy marketing potrzebuje „transformacji cyfrowej” i czym ona właściwie jest? Na te pytania odpowie Tomasz Woźniak z Futuremind.com. Z jego wystąpienia dowiemy się jak wybrać właściwy moment i odpowiednią technologię, aby skutecznie docierać do odbiorców w czasach kiedy blisko 90% ludzi na świecie korzysta z internetu za pomocą urządzeń mobilnych.Ponadto na Marketing Stage zobaczymy Pawła Tkaczyka, Maćka Budzicha, Tomasza Manikowskiego, Magdalenę Urbaniak, Wojtka Mazura i wielu innych ekspertów. Pełną agendę można znaleźć tutaj.

Specjaliści od marketingu poza dedykowaną sceną i specjalistycznymi warsztatami będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy i poznania innych ekspertów występujących na dedykowanych scenach: Inspire, DevTrends, Growth, DeepTech, Crypro&Security, DataTech, FullStack, Arena. Podczas konferencji będą mogli przyjrzeć się także najnowszym rozwiązaniom technologicznym prezentowanym przez wystawców w hali Expo.

Na Infoshare nie zabraknie okazji do networkingu podczas Great Networking Party z koncertem Krzysztofa Zalewskiego czy Afterparty na terenach stoczniowych, w najbardziej charakterystycznym miejscu Gdańska.

ilustracjastrzałka

Wstęp na Marketing Stage i dostęp do wszystkich wydarzeń zapewnia Conference Pass.

Źródło: Infoshare

www.infoshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764