logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Światowy Dzień FAS: Kampania społeczna od BE Media

  PR 09.09.2016, przeczytano 1008 razy
ilustracjastrzałka

9 września obchodony jest Światowy Dzień FAS - jest to okazja, aby przypomnieć, czym jest Płodowy Zespół Alkoholowy. Jednak kobiety w ciąży o skutkach picia alkoholu powinny pamiętać całe 9 miesięcy. Z tej okazji w prywatnych przychodniach medycznych Lux - Med i Medicover na nośnikach reklamowych emitowane są 15 sekundowe spoty pokazujące skale zagrożenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiatowy-dzien-fas%3A-kampania-spoleczna-od-be-media,29876,artykul.html

Kampania społeczna ma charakter ogólnopolski i obejmuje ponad 100 placówek medycznych i 350 nośników. Przygotowany materiał edukacyjny, który przypomina o FAS- czyli o Płodowym Zespole Alkoholowym w postaci spotu został przygotowany przez Agencję Reklamową BE Media.

Senat Stanów Zjednoczonych, ustanowił dzień 9 września Narodowym Dniem FAS - również tego samego roku, po raz pierwszy obchodzono ten dzień w Polsce.
Projekt edukacyjno - społeczny realizowany jest od czerwca do końca września i został przygotowany przez Kompanię Piwowarską wspólnie z Agencją Reklamową BE Media.

Źródło: BE Media

www.be-media.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764