logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Światowy Dzień Pocałunku z Kneipp

  PR 06.06.2022, przeczytano 732 razy
ilustracja

6 czerwca obchodzony jest Światowy Dzień Pocałunku. Istotą tego święta jest przywrócenie radości z całowania oraz przypomnienie, jak przyjemnym doświadczeniem są pocałunki. Z tej okazji marka Kneipp chce zachęcić Polki i Polaków do całowania się – częstego i radosnego. W tym celu zaprosiła do rozmowy Alana Andersza, Grzegorza Grzesiaka, Rafała Rutkowskiego i Karola Zawadkę, których przepytała na okoliczność pocałunków. Czy lubią się całować? Co jest dla nich ważne w pocałunkach? O jakich pocałunkach woleliby zapomnieć, a kogo chcieliby pocałować właśnie dziś?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiatowy-dzien-pocalunku-z-kneipp,396162,artykul.html

Całujcie się, naturalnie

Marka Kneipp, która jest inicjatorem kampanii „Naturalnie Szczęśliwe” i od ponad dwóch lat wskazuje Polkom drogę do budowania naturalnego szczęścia, nie mogła w swych działaniach pominąć tak prostego i naturalnego sposobu na budowanie szczęścia w życiu, jakim są pocałunki.  Tym razem jednak oddała głos mężczyznom, aby pokazać, że wbrew stereotypom, lubią oni pocałunki, potrzebują ich, czekają na nie i na długo je zapamiętują.

Efektem tych działań jest film „Radość całowania z Kneipp”, którego bohaterami są aktor i komik Rafał Rutkowski, aktor Alan Andersz, przedsiębiorca i influncer Grzegorz Grzesiak oraz Karol Zawadka – fizjoterapeuta i trener, który edukuje i inspiruje do samorozwoju. Ze spotu dowiemy się między innymi jaki jest najlepszy poranny pocałunek, jak często i długo całują się mężczyźni, jak ich zdaniem najlepiej przygotować się do pocałunku lub co radzą innym w kwestii całowania. Bohaterowie zdradzają również kilka wstydliwych tajemnic, przyznają się o jakim pocałunku marzą, a przede wszystkim namawiają – Całujcie się, naturalnie!

Naturalnie piękne usta

Przyczynkiem do całej kampanii było zachęcenie kobiet i mężczyzn nie tylko do, jak najczęstszego, całowania, ale również dbania o swoje usta, aby zarówno te dawane, jak i otrzymywane pocałunki były przyjemnym i długo pamiętanym przeżyciem. Marka Kneipp posiada w ofercie w pełni wegańskie pomadki do ust. Ich skład jest bogaty w naturalne woski oraz substancje pielęgnacyjne, które doskonale zabezpieczą i odżywiają delikatną skórę ust, zapobiegają szybkiej utracie wody, nie zawierają alergenów i nie uczulają. Opakowania balsamów do ust marki Kneipp wykonane są z mieszaniny makulatury z włóknami z trawy. Dzięki temu w procesie produkcji opakowań ograniczono emisję dwutlenku węgla o 1/3, jak również gazów cieplarnianych. Produkcja jednej tony tego typu opakowania wymaga 3000 litrów wody mniej niż produkcja 1 tony standardowego opakowania. Ograniczona została też ilość plastiku w opakowaniu – zastąpiono go bowiem naturalnym korkiem, dzięki czemu balsamy do ust są jeszcze bardziej ekologiczne i naturalne.

Źródło: Kneipp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764