logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Światowy Dzień Wody - akcja Cisowianki i Unicef

  PR 21.03.2016, przeczytano 2148 razy
ilustracjastrzałka

Cisowianka oraz UNICEF współpracują od początku roku starając się zwiększyć dostęp do czystej wody w najbiedniejszych rejonach świata. Z okazji przypadającego w poniedziałek 22 marca 2016 Światowego Dnia Wody obaj partnerzy przygotowali specjalną galerię zdjęć poruszających tematy związane z dostępem do sprawdzonych źródeł wody pitnej na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiatowy-dzien-wody---akcja-cisowianki-i-unicef,27904,artykul.html

Zdjęcia wyświetlane będą przez 5 dni (od poniedziałku 21 marca do piątku 25 marca włącznie) we wszystkich wagonach obu linii warszawskiego metra. Celem tej akcji jest uświadomienie ludziom jak ważny dla życia i zdrowia jest dostęp do czystej wody. Dla nas jest on tak prosty jak odkręcenie kurka w kranie natomiast dla wielu ludzi z najbiedniejszych rejonów świata dostęp do sprawdzonej wody jest wręcz kwestią życia lub śmierci.

Dostęp do czystej i pitnej wody jest fundamentalnym prawem człowieka. Prawem, którego miliony ludzi na całym świecie są pozbawione. Szacuje się, że obecnie 663 mln ludzi nie ma dostępu do czystej wody. Mieszkają oni w 48 najsłabiej rozwiniętych krajach świata, głównie w Afryce Subsaharyjskiej i Oceanii. Brak dostępu do wody jest jednak nie tylko kwestią lokalną. Obecnie jest jednym z najpoważniejszych światowych problemów – mówi Zofia Dulska z UNICEF Polska. 

UNICEF robi wszystko, aby umożliwić dostęp do czystej wody i sanitariatów społecznościom w ponad 100 krajach świata. Dzięki wsparciu Darczyńców, UNICEF buduje ujęcia czystej wody, sanitariaty oraz promuje właściwe nawyki higieniczne wśród dzieci i ich rodzin. W 2014 r. dzięki wsparciu UNICEF niemal 32 mln ludzi otrzymało dostęp do wody pitnej, a niemal 16 mln do urządzeń sanitarnych.

Od stycznia 2016 r. programy wodne UNICEF wspiera Cisowianka. W sklepach w całej Polsce dostępne są butelki wody Cisowianka oznaczone logo UNICEF, z których część przychodu zostanie przekazana na zapewnienie dzieciom dostępu do czystej wody pitnej. Do tej pory Cisowianka zebrała środki wystarczające na zakup 104 pomp wodnych.

Źródło: Polskie Zdroje

www.cisowianka.pl/unicef/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku, przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak niezmiennie opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
Binance w kampanii promocyjnej chce rozdawać dolary
Binance, największa na świecie giełda kryptowalut i ekosystem blockchain, rozpoczęła nowa kampanię promocyjną o nazwie "Krypto jest lepsze z Binance". W ramach kampanii zostanie zaprezentowanych dziesięć historii użytkowników Binance z całego świata, którzy wykorzystali platformę i kryptowaluty, aby poprawić jakość swojego życia. Częścią kampanii są także dwa...
„Dom” w świątecznej reklamie Allegro
“Dom” to świąteczna opowieść o miłości i rodzinie. Allegro w tegorocznej kampanii porusza temat mijającego czasu i tego jak wpływa on na relacje z bliskimi.
„Praska Ślizgawka” w świątecznej kampanii Pepsi
Najbardziej wyjątkowe lodowisko na mapie Warszawy – „Praska Ślizgawka Konesera” – już od 2 grudnia zaprasza wszystkich miłośników piruetów do wspólnej zabawy. Partnerem lodowiska po raz kolejny została marka Pepsi. Zimowa atrakcja Centrum Praskiego Koneser będzie dostępna niemal codziennie, od rana do późnego wieczora. Po spełnieniu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764