logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej: regionalna akcja „Kraków ze zdrowym uśmiechem”

  PR 01.03.2021, przeczytano 305 razy

Już po raz trzeci marzec obchodzony jest jako Światowy Miesiąc Zdrowia Jamy Ustnej, a jego kulminacja przypada na 20 marca, który ustanowiony został Światowym Dniem Zdrowia Jamy Ustnej (World Oral Health Day). Z tej okazji lekarze stomatolodzy z krakowskiej kliniki Se+ Studia Stomatologii Estetycznej, wraz ze studentami z krakowskiego oddziału Polskiego Towarzystwa Studentów Stomatologii, organizują akcję pod hasłem „Kraków ze zdrowym uśmiechem” skierowaną do mieszkańców miasta. Celem akcji jest promowanie profilaktyki zdrowia jamy ustnej. W jej ramach, eksperci przygotowali bezpłatne instruktaże higieny jamy ustnej oraz konsultacje implantologiczne. Patronem medialnym akcji jest Radio 1.7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiatowy-dzien-zdrowia-jamy-ustnej%3A-regionalna-akcja-_krakow-ze-zdrowym-usmiechem_,390419,artykul.html

- Nie ma wątpliwości, że stan zdrowia jamy ustnej wpływa na ogólny stan zdrowia i nasze samopoczucie. W minionych latach widzimy rosnący trend przywiązywania wagi do zdrowia i dobrej kondycji. Higiena jamy ustnej jest tego nieodzownym elementem. Właśnie dlatego zachęcamy szczególnie młodych mieszkańców Krakowa i małopolski – z tak zwanego pokolenia Y i Z – do profilaktyki. Bardzo ważna jest codzienna higiena, czyli mycie zębów co najmniej dwa razy dziennie, a także regularne i profesjonalne usuwanie kamienia nazębnego i wizyty kontrolne u stomatologa – stwierdza dr n. med Barbara Książkiewicz, kierownik kliniczny i naukowy w Se+ Studiu Stomatologii Estetycznej, specjalistka stomatologii ogólnej i protetyki stomatologicznej.

W ramach akcji, w dniach 22-26 marca, w Se+ Studiu Stomatologii Estetycznej odbędą się bezpłatne konsultacje z higienistką polegające na kontroli i badaniu jamy ustnej (zębów oraz śluzówek), wybarwieniu specjalnym preparatem płytki nazębnej oraz instruktażu prawidłowego szczotkowania zębów. Dodatkowo zaplanowane zostały bezpłatne konsultacje implantologiczne z dr Barbarą Książkiewicz-Jóźwiak, obejmujące wykonanie na miejscu zdjęcia pantomograficznego, które jest niezbędne podczas konsultacji. Kontakt do kliniki znajduje się na stronie www.studiose.med.pl

Poza bezpłatnymi konsultacjami, organizatorzy akcji – lekarze stomatolodzy ze Studia Stomatologii Estetycznej Se+ wraz ze studentami z krakowskiego oddziału Polskiego Towarzystwa Studentów Stomatologii, przygotowali zestaw porad i zasad dbania o zdrowie jamy ustnej.

– Warto promować zdrowe postawy szczególnie wśród młodych osób, które stawiają swoje pierwsze kroki w dorosłości, aby dbanie o zdrowie jamy ustnej stało się tak samo trwałym i równie istotnym nawykiem w ich życiu, jak choćby regularne treningi na siłowni, wizyty u fryzjera, czy konsultacje u lekarzy innych specjalizacji  – stwierdza Maria Gutz, prezes Polskiego Stowarzyszenia Studentów Stomatologii, oddział Kraków.

Źródło: Se+ Studio Stomatologii Estetycznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764