logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej: regionalna akcja „Kraków ze zdrowym uśmiechem”

  PR 01.03.2021, przeczytano 248 razy

Już po raz trzeci marzec obchodzony jest jako Światowy Miesiąc Zdrowia Jamy Ustnej, a jego kulminacja przypada na 20 marca, który ustanowiony został Światowym Dniem Zdrowia Jamy Ustnej (World Oral Health Day). Z tej okazji lekarze stomatolodzy z krakowskiej kliniki Se+ Studia Stomatologii Estetycznej, wraz ze studentami z krakowskiego oddziału Polskiego Towarzystwa Studentów Stomatologii, organizują akcję pod hasłem „Kraków ze zdrowym uśmiechem” skierowaną do mieszkańców miasta. Celem akcji jest promowanie profilaktyki zdrowia jamy ustnej. W jej ramach, eksperci przygotowali bezpłatne instruktaże higieny jamy ustnej oraz konsultacje implantologiczne. Patronem medialnym akcji jest Radio 1.7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiatowy-dzien-zdrowia-jamy-ustnej%3A-regionalna-akcja-_krakow-ze-zdrowym-usmiechem_,390419,artykul.html

- Nie ma wątpliwości, że stan zdrowia jamy ustnej wpływa na ogólny stan zdrowia i nasze samopoczucie. W minionych latach widzimy rosnący trend przywiązywania wagi do zdrowia i dobrej kondycji. Higiena jamy ustnej jest tego nieodzownym elementem. Właśnie dlatego zachęcamy szczególnie młodych mieszkańców Krakowa i małopolski – z tak zwanego pokolenia Y i Z – do profilaktyki. Bardzo ważna jest codzienna higiena, czyli mycie zębów co najmniej dwa razy dziennie, a także regularne i profesjonalne usuwanie kamienia nazębnego i wizyty kontrolne u stomatologa – stwierdza dr n. med Barbara Książkiewicz, kierownik kliniczny i naukowy w Se+ Studiu Stomatologii Estetycznej, specjalistka stomatologii ogólnej i protetyki stomatologicznej.

W ramach akcji, w dniach 22-26 marca, w Se+ Studiu Stomatologii Estetycznej odbędą się bezpłatne konsultacje z higienistką polegające na kontroli i badaniu jamy ustnej (zębów oraz śluzówek), wybarwieniu specjalnym preparatem płytki nazębnej oraz instruktażu prawidłowego szczotkowania zębów. Dodatkowo zaplanowane zostały bezpłatne konsultacje implantologiczne z dr Barbarą Książkiewicz-Jóźwiak, obejmujące wykonanie na miejscu zdjęcia pantomograficznego, które jest niezbędne podczas konsultacji. Kontakt do kliniki znajduje się na stronie www.studiose.med.pl

Poza bezpłatnymi konsultacjami, organizatorzy akcji – lekarze stomatolodzy ze Studia Stomatologii Estetycznej Se+ wraz ze studentami z krakowskiego oddziału Polskiego Towarzystwa Studentów Stomatologii, przygotowali zestaw porad i zasad dbania o zdrowie jamy ustnej.

– Warto promować zdrowe postawy szczególnie wśród młodych osób, które stawiają swoje pierwsze kroki w dorosłości, aby dbanie o zdrowie jamy ustnej stało się tak samo trwałym i równie istotnym nawykiem w ich życiu, jak choćby regularne treningi na siłowni, wizyty u fryzjera, czy konsultacje u lekarzy innych specjalizacji  – stwierdza Maria Gutz, prezes Polskiego Stowarzyszenia Studentów Stomatologii, oddział Kraków.

Źródło: Se+ Studio Stomatologii Estetycznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2021
Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań...
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”
Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu...
Hanna Ruszkowska-Świąder stanęła na czele części Tétris odpowiedzialnej za usługi design w Polsce. Jednocześnie Anna Rębecka objęła stanowisko Senior Creative Architect. Tétris, lider polskiego rynku fit-out, podkreśla tym samym swoją pozycję jako partnera w zakresie architektury i designu inspirujących przestrzeni, sprzyjających lepszej pracy i życiu.
Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”
Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem...
PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764