logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA zawita do Krakowa

  PR 05.06.2024, przeczytano 517 razy
ilustracja

World Association of News Publishers, czyli WAN-IFRA, to największa organizacja mediowa na świecie. Jej przedstawiciele co roku spotykają się na konferencji, podczas której wymieniają się doświadczeniami, a także dyskutują na najważniejsze tematy dotyczące mediów. W czasie 75. Światowego Kongresu Mediów Informacyjnych w Kopenhadze WAN-IFRA ogłosiła, że kolejne wydarzenie odbędzie się w maju 2025 r. w Polsce – miastem-gospodarzem wydarzenia będzie Kraków, a jego partnerem – Grupa Agora. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiatowy-kongres-mediow-informacyjnych-wan-ifra-zawita-do-krakowa,404498,artykul.html

– To dla nas zaszczyt współorganizować Kongres WAN-IFRA 2025. Cieszę się, że zaprosimy do Polski liderów mediów, dziennikarzy i redaktorów z całego świata. To dla nich wyjątkowa okazja, by znaleźć się w kraju, który z jednej strony graniczy z walczącą o bezpieczeństwo całego kontynentu Ukrainą, a z drugiej w ubiegłym roku dał odpór populistycznym rządom, także za sprawą prężnie działających, niezależnych mediów – mówi Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora. – Jestem przekonany, że nasze doświadczenia są niezwykle interesujące dla globalnej branży informacyjnej, a jednocześnie spotkanie w Polsce pozwoli nam poruszać tematy, które są w tej chwili kluczowe dla mediów na całym świecie, jak rozwój sztucznej inteligencji, dalsza współpraca z big techami czy zmiany w sposobach konsumpcji mediów – dodaje. 

– Każdego roku dokładamy wszelkich starań, aby program i lokalizacja Kongresu były przemyślane i znaczące. Jesteśmy dumni, że w 2025 r. możemy współpracować z Agorą przy organizacji 76. Światowego Kongresu Mediów Informacyjnych w Krakowie. To miasto, które łączy w sobie wszystkie cechy wymagane dla wydarzenia tej skali. Kraków jest atrakcyjną historyczną destynacją. Ponadto w maju 2025 r. Polki i Polacy będą głosować w wyborach prezydenckich, a Polska będzie w tym roku sprawować rotacyjną prezydencję w UE. Wreszcie, na tym Kongresie mamy obowiązek zwrócić międzynarodową uwagę na sytuację w tej części świata. Stawka jest wysoka i z niecierpliwością czekam na współpracę z Grupą Agora, aby zapewnić naszym delegatom wspaniałe wrażenia w Krakowie w maju 2025 roku – powiedział Vincent Peyrègne, dyrektor generalny WAN-IFRA. 

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA jest corocznym spotkaniem wydawców, redaktorów i właścicieli mediów z całego świata, które każdego roku odbywa się w innym mieście. Wydarzenie zgromadzi jedne z najodważniejszych i najbardziej innowacyjnych osób w branży medialnej, ludzi ze wszystkich kontynentów, którzy na nowo definiują biznes informacyjny i dziennikarstwo, szukając zrównoważonych podstaw dla mediów. 

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

World Association of News Publishers, czyli WAN-IFRA, to globalna organizacja non profit. Jej misją jest ochrona praw dziennikarzy i wydawców na całym świecie, a także zapewnienie swoim członkom niezbędnej wiedzy i rozwiązań pozwalających im wprowadzać innowacje oraz prosperować w cyfrowym świecie. Mając formalny status przedstawiciela w Organizacji Narodów Zjednoczonych, UNESCO i Radzie Europy, czerpie swój autorytet z globalnej sieci wiodących wydawnictw informacyjnych i przedsiębiorców technologicznych, a swoją legitymację od 60 krajowych członków stowarzyszeń reprezentujących 18 000 publikacji w 120 krajach. www.wan-ifra.org. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764