logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Świdnica uwalnia się od reklamozy

   08.08.2018, przeczytano 1674 razy
ilustracjastrzałka
Fot. UM Świdnica

Kolejne miejsca w Świdnicy uwalniane są od szpetnych i często nielegalnych reklam. Przestrzeń w mieście zyskuje na estetyce dzięki działaniom koordynowanym przez pracowników Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Architektury, którzy korzystają z możliwości jakie daje im wprowadzona 3 lata temu nowa polityka reklamowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uchwaly-krajobrazowe---stan-prac%3A-swidnica-uwalnia-sie-od-reklamozy,37517,artykul.html

Od początku jej funkcjonowania w Świdnicy zniknęło około 550 różnego rodzaju niepożądanych reklam. Pojawiły się natomiast dobrej jakości stylizowane szyldy i inne nośniki reklam. Po uporządkowaniu szyldów w bloku śródrynkowym oraz zabytkowym centrum przyszedł czas na inne rejony miasta. W ciągu ostatnich kilku tygodniu urzędnikom udało się zlikwidować banery, bilbordy czy też plakaty w takich miejscach jak: ul Mieszka 1 przy przychodni zdrowia oraz placu targowym, Kopernika, Głowackiego, Żeromskiego, Budowlanej, Pułaskiego, Rynek czy Spółdzielczej.

- Nasze działania, szczególnie prowadzona od miesięcy kampania informacyjna, dają kolejne efekty w postaci oczyszczonej przestrzeni publicznej w mieście. Przedsiębiorcy w Świdnicy są otwarci na nasze postulaty i nawiązują z nami współpracę przy tworzeniu nowych szyldów, witryn sklepowych czy wysięgników. Podpowiadamy im w jaki sposób wykonać dany nośnik reklamowy, aby był on spójny z przyjętymi rozwiązaniami – mówi Małgorzata Osiecka, dyrektor Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Architektury.

Warto przypomnieć, że od lat funkcjonuje specjalna strona internetowa, na której znajdują się wszelkie informacje odnośnie prowadzonej polityki reklamowej, działań miasta, zasad umieszczania reklam czy aktów prawnych. Funkcjonuje także galeria dobrych praktyk, gdzie przedstawiono reklamy, które mogą służyć jako przykład estetycznych i zgodnych z wszelkimi regułami prawa rozwiązań.

obrazek

Wpływ na estetykę miejskiej przestrzeni mają nie tylko dużych rozmiarów banery czy bilbordy, ale także wszelkiego rodzaju formy artystycznego wyrazu, czyli murale na elewacjach budynków. W ostatnich latach powstało ich wiele w różnych rejonach miasta. Każdy z nich został wcześniej sprawdzony i uzgodniony z Wydziałem Gospodarki Przestrzennej i Architektury. Ostatnim tego typu dziełem jest projekt świdnickiego artysty Roberta Kukli przy ul. Dworcowej, gdzie podziwiać można okazałych rozmiarów, portret Ireny Sendlerowej.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.um.swidnica.pl/pages/pl/moje-miasto/polityka-reklamowa

Źródło: Kurier PAP

www.kurier.pap.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marcin Talarek nowym Associate Creative Director w agencji Gong
Marcin Talarek objął stanowisko Associate Creative Directora w agencji kreatywnej GONG (Group One). W nowej roli będzie odpowiedzialny za kierowanie pracami zespołów kreatywnych agencji.
Mediaplus i Labcon rozpoczynają podróż Smoothie Trucka marki Nutribullet po Polsce
Marka De'Longhi ze swoją marką NutriBullet zbudowała Smoothie Trucka i we współpracy z Purella Superfoods wyruszy nim w wakacyjną podróż po Polsce. Za kreację, organizację konkursu i opracowanie konceptu kampanii odpowiada agencja Labcon (Group One). Zakupem mediów zajęła się spółka Mediaplus (Group One).
Jak wyróżnić się niebanalną komunikacją pośród wielu marek alkoholi premium, obecnych na polskim rynku? Właśnie z takim wyzwaniem zmierzyli się specjaliści z More Bananas w ostatnich miesiącach. Dragma - nowy, polski gracz w segmencie wermutów, zlecił krakowskiej agencji stworzenie strategii promocji marki oraz przygotowanie jej landing page.
STS sponsorem Widzewa Łódź
STS – firma bukmacherska - nawiązał współpracę z Widzewem Łódź. W ramach umowy STS został oficjalnym sponsorem oraz oficjalnym bukmacherem łódzkiego klubu, który od nowego sezonu będzie występował w Ekstraklasie. Porozumienie zawarto na trzy sezony.
Nikon ma przyjemność ogłosić publikację wersji 2.10 oprogramowania sprzętowego – firmware dla flagowego, pełnoklatkowego aparatu bezlusterkowego Nikon Z 9.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764