logo
WIADOMOŚCI

Świdnica uwalnia się od reklamozy

   08.08.2018, przeczytano 775 razy
ilustracjastrzałka
Fot. UM Świdnica

Kolejne miejsca w Świdnicy uwalniane są od szpetnych i często nielegalnych reklam. Przestrzeń w mieście zyskuje na estetyce dzięki działaniom koordynowanym przez pracowników Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Architektury, którzy korzystają z możliwości jakie daje im wprowadzona 3 lata temu nowa polityka reklamowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swidnica-uwalnia-sie-od-reklamozy,37517,artykul.html

Od początku jej funkcjonowania w Świdnicy zniknęło około 550 różnego rodzaju niepożądanych reklam. Pojawiły się natomiast dobrej jakości stylizowane szyldy i inne nośniki reklam. Po uporządkowaniu szyldów w bloku śródrynkowym oraz zabytkowym centrum przyszedł czas na inne rejony miasta. W ciągu ostatnich kilku tygodniu urzędnikom udało się zlikwidować banery, bilbordy czy też plakaty w takich miejscach jak: ul Mieszka 1 przy przychodni zdrowia oraz placu targowym, Kopernika, Głowackiego, Żeromskiego, Budowlanej, Pułaskiego, Rynek czy Spółdzielczej.

- Nasze działania, szczególnie prowadzona od miesięcy kampania informacyjna, dają kolejne efekty w postaci oczyszczonej przestrzeni publicznej w mieście. Przedsiębiorcy w Świdnicy są otwarci na nasze postulaty i nawiązują z nami współpracę przy tworzeniu nowych szyldów, witryn sklepowych czy wysięgników. Podpowiadamy im w jaki sposób wykonać dany nośnik reklamowy, aby był on spójny z przyjętymi rozwiązaniami – mówi Małgorzata Osiecka, dyrektor Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Architektury.

Warto przypomnieć, że od lat funkcjonuje specjalna strona internetowa, na której znajdują się wszelkie informacje odnośnie prowadzonej polityki reklamowej, działań miasta, zasad umieszczania reklam czy aktów prawnych. Funkcjonuje także galeria dobrych praktyk, gdzie przedstawiono reklamy, które mogą służyć jako przykład estetycznych i zgodnych z wszelkimi regułami prawa rozwiązań.

obrazek

Wpływ na estetykę miejskiej przestrzeni mają nie tylko dużych rozmiarów banery czy bilbordy, ale także wszelkiego rodzaju formy artystycznego wyrazu, czyli murale na elewacjach budynków. W ostatnich latach powstało ich wiele w różnych rejonach miasta. Każdy z nich został wcześniej sprawdzony i uzgodniony z Wydziałem Gospodarki Przestrzennej i Architektury. Ostatnim tego typu dziełem jest projekt świdnickiego artysty Roberta Kukli przy ul. Dworcowej, gdzie podziwiać można okazałych rozmiarów, portret Ireny Sendlerowej.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.um.swidnica.pl/pages/pl/moje-miasto/polityka-reklamowa

Źródło: Kurier PAP

www.kurier.pap.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Założycielka przychodni Animal Center wystąpiła w kampanii T-mobile
Kiedy Zofia Gaińska postanowiła założyć własną przychodnię weterynaryjną specjalizującą się w rehabilitacji zwierząt, w Polsce ta dziedzina dopiero kiełkowała. Dziś Animal Center to już dwie placówki w Warszawie oraz kilkanaście tysięcy fanów w mediach społecznościowych. W codziennym kontakcie z klientami Zofia wykorzystuje możliwości internetu, a ostatnio wystąpiła...
Automatic Letter Bender z kompleksową obsługą klienta
Mocną stroną firmy Automatic Letter Bender jest szeroka, kompletna oferta obejmująca zaawansowane technologicznie giętarki do liter 3d, wysokiej jakości plotery frezujące CNC Router Black Series, spawarkę laserową oraz akcesoria do budowy liter 3d– taśmy, kleje, ręczne narzędzia. Jesteśmy znani również z efektywnego serwisu i szybko reagującego Działu Obsługi Klienta.
Brandglow dla Ministerstwa Cyfryzacji
„e-Zamówienia, elektroniczne zamówienia publiczne” to program realizowany przy wsparciu Unii Europejskiej, mający na celu usprawnienie i przyspieszenie procedur związanych z zamówieniami publicznymi. W ramach programu powstanie szereg udogodnień, które z jednej strony pomogą oferentom na prezentację ich ofert z drugiej - instytucjom nadzorującym, pozwolą na pełną kontrolę nad...
Oddział Dziecięcy makowskiego szpitala pełen barw
Dzięki autorskiemu programowi społecznemu FFiL Śnieżka SA „Dziecięcy świat w kolorach”, Oddział Dziecięcy szpitala w Makowie Mazowieckim zyskał nowe oblicze. Jego sale i korytarz ozdobiły kolorowe malunki, wśród których znajdziemy m.in. motywy barwnej łąki z akcentem czerwonych maków, nawiązujących do nazwy miasta. Uroczyste otwarcie odmalowanej...
50 czujników od Eurobanku: 2. edycja kampanii #Bezsmogu
Mysłowice, Jarosław, Turek, Głogów czy Starogard Gdański - to tylko kilka z 50 miejscowości, w których eurobank zainstalował kolejne czujniki smogu w swoich placówkach w ramach 2. edycji kampanii #BezSmogu. Bank zainicjował kampanię w 2017 r. jako swoją odpowiedź na smog – problem społeczny, który dotyczy każdego z nas i z którym trzeba się zmierzyć tu i teraz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone